logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「瘋人」亂起名 同道都恥笑

2017-04-19

立法會選舉「雷動計劃」、「特首民投」衰完一鑊又一鑊,「佔中三丑」之一的戴耀廷(戴妖)依然死心不息,昨日又在報章發表旨在操控區議會選舉的「風雲計劃」,瞬間引起反對派陣營強烈恥笑。不少人揶揄戴妖只是書生論政,根本唔work,更直指反對派早已「唔係好妥佢成日搞事」,形容計劃為「瘋人計劃」。更多人恥笑「風雲計劃」個名「MK味濃」,揶揄戴妖又「雷動」、又「風雲」,真係有鋪改名癮,有人更抵死反問︰「會不會成也風雲,敗也風雲?」

戴妖被嘲幫倒忙

戴妖的「風雲計劃」昨日在網上掀起一片熱議,但應該唔係佢心目中齛媗o。唔少人都叫戴妖「收手啦」、「唔好再書生論政喇」、「戴妖唔好再搞咁多炾......」。「Andy Goh」直斥︰「究竟佢要衰幾多次先會明白自己係幫倒忙?佢其實明唔明白『支共』用鴾滫k『泛民』係用唔到?」

就算覺得計劃似乎可行者都係照鬧戴妖。「Kevin Li」就話︰「又放風俾(畀)建制睇住薔插H唔駛(使)燿鴷X曬(晒)聲話俾(畀)人知想點做呀?你係無腦定係鬼呀?你不如出埋本攻略俾(畀)佢地(])啦,有邊次唔係俾你搞到一鑊粥!」

fb專頁「辣椒文集」雖然直接幫佢改名做「瘋人計劃」,但應該係最認真去討論喇,「呢件事真係難度甚大」,因為反對派可以去競爭嚙黻洐囍h,「做區一定係鴿黨最叻了,根本就不到戴妖話事,他只是提議要擴大戰線,今次也不算是甚(什)麼大發明,係人都知區議會(議席)要爭,問題是點爭罷了。實戰不是戴妖強項,我也懷疑靠他不斷耗損的光環究竟說(服)到幾多人出去選。」

「風雲計劃」好MK

「辣椒文集」更稱︰「在區議會咁細個選區係搞唔到『雷動』,無得咩策略投票的。一區得幾千人根本肯所謂策略投票就好少,可能幾十都無,你1on1策咩略呢。」

更多人揶揄麉Y「風雲計劃」個名。「Roundtable Community」前總幹事林輝就話︰「戴耀廷教授係有舖(鋪)改名癮。」「香港眾志」龠壑屁W、黎汶洛都有畀like加入恥笑。「謝允彥」則揶揄︰「骨子裡滲透著(荂^一股mk味,又『雷動』又『風雲』。」

fb專頁「得罪講句」就出post謂︰「得罪講句,阿教授點解改親囍W都咁中二病?又『風雲』又『雷動』,下次叫咩好?大家好,請投7號『民主步驚雲』一票!」「KuiYee Tsang」更為戴妖推薦「風雲戰士」人選︰「搵《風雲》戰士。有1.鄭伊健〈聶風〉郭富城〈步驚雲〉。2.鄭家穎〈都係聶風〉謝天華〈都係步驚雲〉。」■記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻