logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「熱狗」哭訴被用完即棄

2017-04-19

Errumm Geheimnis:「熱普城」無能?咁「熱普城」佢冇份謘H

Jonathan Wan:話「熱普城」無能,咪又係矛頭直指當時既(鵅^總指揮黃洋達!

Quattro Vageena:即係話你地(])「熱普城」支持者在佢眼中都係無能,你地(])流過鵀憒蓬N咁一句就抹殺(煞)掉。佢係咪好想再分裂先至肯收山?

Chin Kin Yan:選果(鶠^陣我幫佢做實習,尾段每日街站由7點做到夜晚11點。聽到呢句真係......

Crystal Li Yuen Man:我睇完喊驉C我當時腳傷都為佢企街站。我咁辛苦為乜?

Cliff Hou:Sorry我要講句,皇天擊殺黃毓民!

Chun Man:當日自大而輸,今日心盲,將鬼當好人好人當賊扮,不分是非黑白,鬧指出佢問題所在的人係×街。

Siulok Chan:人老×驉A係應該退休或者死,唔好指點江山,因為真係out ×晒,......何苦呢,返去玩孫啦!

資料來源:fb留言

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻