logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「教主」怨無能 「熱城」斥心盲

2017-04-19
■黃毓民在其網台節目中批評「熱城」無能。 視頻截圖■黃毓民在其網台節目中批評「熱城」無能。 視頻截圖

「教主」黃毓民與「熱城」中人繼續開片。「教主」此前在其網台節目中,不點名批評在立法會選舉落敗後搞所謂「清算」的「熱狗前頭目」黃洋達,及「城邦派國師」傻根(陳云根),稱「如果兩個『青年新政』搞得死你呀,你都可以收工啦!」不少「熱城」中人狠批「教主」將他們在選舉期間為其拉票的「功勞」一筆抹煞,「即係話你]所有『熱普城』支持者響佢眼中都係無能,搞到佢輸。」「沒有民眾,你黃毓民什麼也不是!」

「教主」近日在其網台節目中狠批傳統反對派,說參加旺暴而被判監的「港獨」分子出獄後要「清算」傳統反對派,更借題發揮稱,「第日呢班後生(仔)就會同呢欓F棍計數,呢矕N叫做清算,就唔係較早前選輸髐妨寣A『熱普城』鶦Z,×你神經有灠暋D鴾H,羉穭W遊魂鰜袚d清算!」

踩黃洋達傻根不敵「雙邪」

他更畫公仔畫出腸稱,「難得齱y有頭有面』齯H,係俾呢鑨嚘穭W遊魂鰜衒楊鴞n似好開心咁,興高采烈:『你唔投票畀我,無魕O個「永續自治」,香港無運行,你抵死』咁,唉,如果兩個『青年新政』搞得死你呀,你都可以收工啦!......有名有姓齱A你就唔好藏頭露尾,光明正大出薛憪P我毓民,Ok?至於礸L名無姓纗C魂,我只會送佢兩個字,×街,快曭薽峊堐情A係咁多!」

「熱城」支持者狠批「教主」,邊個係佢口中「藏頭露尾」但係「有名有姓齱v,相信已呼之欲出,梗係「狗頭」黃洋達同「城邦」傻根啦。不過,兩人睬你都傻,黃洋達一言不發。傻根就話「教主」只係「口誤」喎,但又借機借「教主」此前「基於政治倫理」,而不會參加「雙邪」被DQ而引發的補選的言論,揶揄道,「根據所謂『政治倫理』,新界東的議員補選空缺是范國威的,他好歹是個在議會有『業績』的『半本土派』。『偽港獨』的『青年新政』梁頌恆不要去爭。......」

「熱狗」批抹煞拉票「功勞」

「教主」又開火,「熱城」中人自然群起而攻。「藍鳳凰」稱,「沒有民眾,你黃毓民甚(什)麼也不是。佢似乎忘記驉A當日做(造)勢大會,就係一大堆俾佢鬧×街鵅y無名無姓』鴾H撐場。要人個(鶠^時就民意,嫌阻住就『無名無姓』快齱捄鞳C......即係話你]所有『熱普城』支持者遄]響)佢眼中都係無能,搞到佢輸。你]辛辛苦苦鵀憒翩B受過鴷梐插A咁一句就抹殺(煞)驉C」

「熱狗」支持者葉政淳也發帖揶揄,「從前有個人,開頭豪言『訓(唌^係(騿^度都贏』,結果輸到訓(唌^係(騿^度,然後鬧其他人無能。......唔洗(使)唔忍心,你]曾經尊敬鴾H已經墮落成長毛(社民連梁國雄)咁鴾竷迭A咫M砍緊你。所以直接開波算啦!」

揶揄「教主」懶赴論壇抵輸

親「熱城」鵅u廢除雙重國籍行動」fb專頁也發帖,上載一幅質疑「教主」在選舉期間缺席多次選舉論壇,即使出席也少有發言的圖片,揶揄道:「『教主』缺席大型論壇呢齯p事根本不足以做成敗陣,就算『教主』完全冇出現過都勝券在握!一日最衰都係『熱普城』支持者冇7×24小時全天候拉票!」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻