logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

為每月3萬蚊與黃毓民決裂

2017-06-12

香港文匯報訊(記者 陳庭佳)鄭松泰又在錄音中提到「熱普城」(「熱血公民」、「普羅政治學苑」及「城邦派」)分裂,聲稱自己一直保持「中立」,錢銀瓜葛可以「坐低解決」。不過,他與黃毓民決裂的導火線,都是為了錢:黃毓民早前停止向《熱血時報》每月支付三萬元,其網台停止聯播節目《大香港早晨》。

鄭松泰聲稱,「熱普城」在去年選舉後出現種種錢銀問題,自己一直覺得「大家坐低就可以解決」,而直至今年3月,自己都在一個「中立」的位置,可以去溝通就去溝通,「去到一個地步,我覺得溝通唔到,就係我覺得掂到我鴭魚u,因為《時報》同埋(黃毓民的網台)『MyRadio』錢銀上鴾@躞鰜Y(『MyRadio』停止向《熱時》每月支付三萬元),聽到教主(黃毓民)鷏`目鴾@讔羲k,咁大家咪唔出聲囉。」

他續稱:「我]唔會因為洁A走去同『教主』講鶪T萬蚊係因為你要開《大香港早晨》,要我]全線開、5日都開,大家份工都無×埋黈伬唻咱h開咪,講呢鑨敯儦屨Y咪先,我]為緊個(『全民制憲』)運動赯嚏悝A老味。」

播放錄音的仇思達怒斥:「講×到做你個節目好×委屈,毓民指(間^住支槍搵你]去做咩?你話到你]個組織成千人,你搵三個人兩個人走去做晨早節目唔×得呀?你黃洋達都無炾謚捸I乜×炾鷒`目無×鬙髐u,你講乜×洇r鄭松泰!不知所謂!講謠縞h淨係鶪T萬蚊!毓民唔係欠鬻A謘I你有議員做點解唔係你畀呀!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻