logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

蔡卓妍怕睇恐怖片

2017-06-19
■張智霖、蔡卓妍和林雪現身上海發佈會。■張智霖、蔡卓妍和林雪現身上海發佈會。

香港文匯報訊 電影《常在你左右》一眾演員包括張智霖、阿Sa(蔡卓妍)、佘詩曼、林雪、雨僑等昨日齊齊在上海出席發佈會鬥講鬼故。發佈會上同時宣佈電影將於萬聖節檔期上映。 會上幾位演員講到拍攝時奇怪經歷,張智霖表示最難忘係要肢解林家棟:「平時殺雞都唔會,今次就要將林家棟條屍體肢解,個感覺好特別。」

阿Sa就表示自己細細個已經睇過《陰陽路》系列,但其實好怕睇恐怖片,即使現在都唔敢睇。林雪講到自己角色同套戲有關的道具係黑膠碟,用普通話講出「稀鳩碟」時好似講粗口,全場大笑。 佘詩曼話片中係同古天樂做一對,兩個好恩愛,夜晚仲特別有情趣,兩個會跳下舞咁。至於雨僑,知道拍呢部片可以同林家棟合作好開心,點知劇情安排呢一對係沒機會做到對手戲,所以好可惜。發佈會最後由各位演員齊齊倒紅酒入冰棺,以血紅色現出「萬聖節見」幾個大字作結。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻