logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「熱城」「狗主」反面 轉播變成偷片

2017-07-31
■「葉政淳」發帖批評「侵權」。fb截圖■「葉政淳」發帖批評「侵權」。fb截圖

「熱城」同「狗主」黃毓民粉絲互相清算,似乎唔係咩新聞,但當笑話睇鼣ㄨL癮。「熱狗前首領」狗達(黃洋達)未同狗主反面之前,狗主的網台「賣台(MyRadio)」會同《熱血時報》聯播《熱時》的「大香港早晨」節目,但在反面後當然停止合作啦。近日有人發現「賣台」仍然轉播緊《大香港早晨》。「熱城」支持者即群起而攻之,狠批狗主偷片,侵犯版權。狗主一方則質疑是「熱城」黑客所為。有「熱城」支持者認為是「賣台」未有更新其App,導致「賣台」App仍然轉播該節目,並以此恥笑狗主管理不善,所以搞成咁喎!

網民批「賣台」老翻山寨廠

此前「賣台」與《熱時》聯播的《大香港早晨》節目,其後據稱因狗達嫌狗主每月只畀3萬元出手太低,要求加價不遂反面,加上「熱城」選後大搞「清算」,「清」到狗主頭上,結果「賣台」中止聯播該節目。不過,有網民近日發現,「賣台」個App仍然會轉播該節目。

「葉政淳」就在fb發帖批評:「I×台(『賣台』)若未經授權轉播《熱血時報》節目,涉嫌侵犯版權!」「林方」就稱:「my×台侵權,狗主台搞到要偷片,my×台係老翻山寨廠!」不過,協助狗主營運「賣台」者,就指是「熱狗」hack佢]。

「賣台」節目總監「Marco」就發帖稱:「若要人不知,除非己莫為。扮做傳媒就去扮傳媒,扮正當 Networking公司就去做你個Network啦,......賤到去做九流黑客小動作。......記住,呢個世界有樣洏s做LOG,太埋身咁攪(搞),小心攪(搞)出個大頭佛俾(畀)番(返)自己,我呢邊無成本的。」

親「熱城」的fb專頁「一圖論述」就發帖反擊:「話說MyRadio自從同《熱血時報》及『熱血公民』反面後,手機App就無人去做Maintenance。MyRadio同《熱血時報》已經停止合作聯播早晨節目數個月,但MyRadio個App仍然轉播《熱血時報》早晨節目《大香港早晨》,可見MyRadio係一間經營不善鴾膝q。」

譏「狗主」身邊只剩護主盲毛

帖文續稱:「有盲毛竟然將MyRadio嚘瑊z不善,同非法轉播熱血時報節目,講成係《熱血時報》入侵MyRadio鴾熅糱pp,可見毓民身邊,只剩下一群扭曲事實盲目護主麊慾礡C」

「May Lam」留言揶揄:「屋企個電視轉錯台去鬧隔離(籬)屋陳生。」「La Mola」則稱:「據我所了解,以前要聯播,都要賣台個邊有operator 架(謘^。熱時無得remote "hack "入去......我覺得係有人未SET好D(齱^機,仲係RUN緊舊procedures......老屈到因為要賣台D(齱^人的IP,所以hack入去播《大香港早晨》?!」

「Man Man Lee」就揶揄:「賣台想寫個新app,想做當然又唔想比(畀)錢啦,唔比(畀)錢就要找支持者幫手啦,一路都未有出現,即係依(M)家班支持者無人搞得到啦,而賣台IT出身既(鵅^總監自己又搞唔掂,都唔難理解既(鵅^本來有能力鐆(齱^,比(俾)某D(齱^忌材(才)既(鵅^總監趕走晒,剩返既(鵅^平均年齡有眼睇啦,識聽網台好叻架(謘^啦。」

「Lee Sandy」揶揄:「點都自爆左(驉^佢地(])個所謂保安好流囉!」「Lavander Toulouse」就恥笑:「第一代用電腦鶩荂A宜(M)家都仲係用緊第一代電腦。」「簡雍」就稱:「所以話,禶鵀撖d返畀賣台,等佢地(])爆血管死。」■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻