logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】莊偉忠盲插高鐵 網民斥其短視

2017-07-31
■莊偉忠的言論備受批評。 網上截圖■莊偉忠的言論備受批評。 網上截圖

高鐵「一地兩檢」鰝懋|引起熱議,但如果言論只得質疑,好容易被網民話返轉頭。康宏金融集團行政總裁莊偉忠前晚鐪acebook不點名講高鐵,聲稱「丁點兒好處,使唔使過千億咁那昂貴?值唔值法治咁大犧牲?」有網民直言︰「丁點兒好處都講得出,目光短視之極。」不過,莊偉忠呢篇批評帖文都仲係俾《蘋果日報》引用,雖然佢知道後就擺鱄蚨w汗公仔,而康宏金融集團方面鴾衛鰬Q日接受香港文匯報查詢時就話,莊偉忠鰣茪Hfb講洏u係佢本人立場,並不代表集團。

莊偉忠前日鐪b出文,一開頭話「霸王硬上弓,辭窮理屈,橫蠻白癡反智,直頭當人係傻謘v,完全唔知佢講乜,到最後鶗y「問題係,丁點兒好處,使唔使過千億咁那昂貴?值唔值法治咁大犧牲?」,先令人聯想到可能同高鐵有關。

有人疑似踩高鐵,《蘋果》好快就引用驉A仲大大隻字話「康宏金融集團行政總裁莊偉忠爆seed」添,但當有人同莊偉忠講「你鮥ost文上鬙耵G報呀」,佢又擺鱄蚨w汗公仔,似乎唔想太高調喎。香港文匯報記者就問過康宏金融集團謚捸A該集團方面鴾衛鷏亄灠隆鰣茪Hfb講洏u係佢本人立場,並不代表集團,而集團亦都唔會去干預佢個人fb翵末蛂C

至於網民點睇?一直反高鐵儱穔M多謝佢講出心聲,但更多網民就批評佢短視。「Luxius Yeung」就反問︰「法治有幾大犧牲?點大法?......d(齱^議員一直×up(U)黻暋D係『中國(內地)人員香港境內執法』,但×你老母人地(])執法範圍只係關檢,又點干預香港法治?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻