logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

高志森:北上拍戲常用facebook

2017-07-31

香港文匯報訊(記者 甘瑜)為詆毀高鐵「一地兩檢」,反對派可以去到幾盡?有人就聲稱在西九高鐵站看facebook或會被視為「尋釁滋事」。著名導演高志森前晚就以親身經歷,批評有關說法「胡說八道」。他指出,自己到內地拍戲、做舞台劇,「過去10年響內地日日都facebook;我現在深圳龍崗做金鎖記,咪fb緊囉。」他更強調︰「咪亂聽人講,信我!你被牠(他)們騙了,你就中伏了(見圖)。」

不少網民都留言對高志森的言論表示認同,認為會誤信流言者只是井底之蛙。「Winnie Yiu」就話︰「通常鐆(齱^未出過遠門既(鵅^井底之蛙先至信。」「Ju Ju Hung」亦說︰「腦殘先會信人講,犯(泛)民話乜就信乜,唔會去求正(證),犯(泛)民叫喱(呢)班人衝去死,佢地(])會照跟架(謘^。」「Niki Wong」更指出問題核心謂︰「其實會信呢種消息的人,應該係果(鶠^種根本不會上大陸的人,咁係高鐵站睇唔睇得facebook又關鬼佢地(])事?」

「Law Hardy」則批評︰「咁驚就唔好返大陸啦! 覺得大陸咁衰點解要去大陸睇facebook 呢?係唔係大陸 facebook好睇攭O? 擔心都多餘,佢]夠膽返大陸咩? 搵野(洁^講!」「Eric Chu」亦說︰「我經常都係咁啦,行得正企得正,有乜好驚。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻