logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】楊彧驚文匯受追捧 踩低街坊「易洗腦」

2017-07-28
■楊彧見香港文匯報受街坊歡迎,有感而發在fb出酸文。 楊彧fb截圖■楊彧見香港文匯報受街坊歡迎,有感而發在fb出酸文。 楊彧fb截圖

反對派最野蠻係咩?咪就係有佢講冇人講囉。民協鬗筒‘萿k會選舉到「滅黨」,一席都冇,已經開始冇乜人識,驚人鵅u世代交棒」又由該黨元老馮檢基左手交右手,新仔就更難出頭,但該黨都有一個年輕人近日成功爭取到本報注意,就係深水鶧狦陪楊彧啦。事緣佢見到香港文匯報屪媥版日日都有街坊準時等住拎,就鐪acebook出文話本報「洗腦」,但一邊又話本報冇人睇,真係正宗鴾膚矬飽A字你輸,鍾意點兜就點兜。

話本報冇人睇 但又好有威力

話說楊彧前日見到香港文匯報咁多街坊拎,有感而發就鐪acebook度出文,以《【社區日常】之洗腦篇》為題,話要同大家講解屩I解「h民唔係咁諗」,「話說我既(鵅^對家民×聯日日有文匯報派,我估數目大約100份,有免費野(洁^梗多人拎,一班街坊有理無理每日就會準時響門口等。」

他聲稱「其實大部份(分)人都係拎份野(洁^黎(薄^墊下野(洁^,或者儲黎(薄^賣」,不過又話「但少不免日日都會睇下內容,所以所有對踩『泛民』,抬北京既(鵅^思想就咁入腦,千祈唔好睇少(小)佢既(鵅^威力,謊言講左(驉^一千篇(遍),就變成真理」喎,真係咩都佢講晒。

有關帖文仲貼魖漹i相,一張就係好多街坊鰜蚸藄輕鉹撊袕齱]真係多謝佢幫本報宣傳),另一張就係前日香港文匯報的頭版,有關「一地兩檢」鼣纗D,睇購好擔心街坊睇完本報報道,會好支持「一地兩檢」喎。

眼見日日有街坊準時等拎文匯報,又要貶低本報只係用褸洁A而同時仲要覺得本報幾有威力,相信好多讀者睇完楊彧facebook鶿q矛盾鴾葀z描寫,第一句都會想問,到底楊彧覺得文匯報係有人睇定冇人睇呢?呢點真係要佢撫心自問先知啦。

無憑據搬龍門 成功爭取見報

查實,反對派成日口講民主,事實上毫不尊重新聞自由,大家早就知道,不過要話香港文匯報將「謊言」變真理,但少少真憑實據都冇,又指唔出本報報道有咩問題,會唔會太過隨口U啊?另外,佢將街坊形容到咁容易被洗腦,就未免太睇小街坊,定係佢覺得只有自己講洏係真理呢?

不過,今次佢總算衝破鬙u得馮檢基有得見報麊洩p。而我不知道楊彧是誰,今日本報終於都講懮,鬘薇謠縝n難得謚捸A唔知佢今日睇髐撊袕囓憬O? ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻