logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

街談網議:「熱狗」男女攔巴士 狂罵車長打途人

2017-10-08

又係「熱狗」搞事?前晚一對情侶在銅鑼灣SOGO門外軒尼詩道疑上不到巴士,竟走出馬路攔截及阻止巴士開行,其中的男子被人勸阻時竟攻擊對方,全程被車Cam影到,被人鬧爆。有網民起底,發現攔巴士的男子身穿「熱狗」的T恤,更曾與身旁女子搞反BCA活動,包括在一所學校門外燒教材等等,被網民揶揄「『熱狗』果然『勇武』」、「『熱血公民』,攔路打人」。

前晚約11時半,一輛由灣仔往筲箕灣途中的2X線新巴,在SOGO上落客後離開至中線時,該對男女就衝到巴士的車頭位置攔阻巴士開行,更拍打車頭及指罵車長。一名男途人勸阻,其後與有關的男子扭成一團。

阻街廿分鐘 網民齊鬧爆

車長通知車務中心及報警,警方到場處理並在調查後指,攔巴士的男子姓黃29歲,途人姓梁33歲,事件中無人受傷,雙方同意和解,案件列糾紛處理。巴士受阻約20分鐘後繼續行程。

該對男女被網民鬧爆。「Yuk Ying Woo」道:「趕住去死時,佢地(])驚無時間去上下一班車。」「昏迷丁」批評道:「趕就坐的士,阻×住其他人!」「Peter Chan」質疑道:「咁樣都可以和解?我覺得佢地(])仲衰過亂過馬路。」「Tango Ngan」更認為應加強刑罰:「有意阻塞交通罰佢5皮(萬元)再入獄,睇下仲有無人敢阻住晒!」

想賴內地人? 堅「蟲粉狗」

不過,有網民就一口咬定,兩人一定是「大陸人」。「Hels Si」聲稱:「如果每日150人輸港都係呢d(齱^人,香港認真唔得掂!」不過,有人即時踢爆片中兩個人係講廣東話的,「李國威」仍死撐道:「學×曬(晒)『大陸』d(齱^衰洁C」

不過,「無敵神駒」仇思達就踢爆,攔車男子可能係「熱狗」:「有眼利黚q友發現,昨(前)晚在銅鑼灣因上唔到巴士而發爛渣攔截新巴鵅挴Y,茼磳鞳y成功之前我們絕不放棄夢想』嚗鰝眩ee。媽,好×呀!」「JoJo Wu」揶揄道:「成功上車之前,我們絕不放棄夢想!」

講嬼錢鵅A兩人身份被揭露:原來兩個都係「熱狗」。男子疑為補習教師的王曦彥,自稱曾在《熱血時報》工作。「李亨利」直指:「佢有來荃灣助選, 騿]係)蟲太(『熱狗』主席鄭松泰)髽an, 鰩灣開補習社!」女子則為伍嘉儀,為「熱狗」子組織「熱血親子團」的成員。

盲反BCA 今次乞課金?

兩人今年均出席過立法會舉行的公聽會,更曾結伴到一所試行BCA的學校門外掛上「罷考BCA」標語及焚燒去年試行的TSA試卷。

「Taro Bun」恥笑道:「如此壯舉,似乎熱血時報和熱血公民都隻字不提喎!」「Billo LD」就揶揄:「『熱狗』老細係乜洃H,所以咪有乜洃H鵀甈剪o,有乜出奇呢?」「Aiba Inoran」就話:「其實係唔係做緊節目『咩咩攔截巴士上車大挑戰』呀,重點當然『課金』!」

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻