logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】海恩EQ高好玩得 上載綠面「容精靈」

2017-10-23
■容海恩近日鬗j埔區舉辦萬聖節填色比賽。 網上截圖■容海恩近日鬗j埔區舉辦萬聖節填色比賽。 網上截圖

新民黨立法會議員容海恩EQ高到真係冇得頂。佢近日鬗j埔區搞萬聖節填色比賽,幅圖上方有佢齞芊A有人就將綠色填落佢個樣而唔係幅圖度。容海恩就鬖菑vfb上載黥T圖,仲鬗憭元雃菑v係「容精靈」,同標註「提早萬聖節」、「elf容」。

最近同容海恩好friend鵅u輔仁媒體」總編輯熔癌(容樂其)就留言道:「點解會咁......」容海恩就答道:「唔知,不過好鬼好笑。」「Liel Hanson」就搭嗲:「話說女版Hulk(變形俠醫)都係律師薄C」

估唔到容海恩靈機一觸,上載一幅未填色的「疑似容海恩」圖畫,叫大家填色後上載喎。結果真係有人玩喎,唔少水準仲唔錯。

運輸署單車安全會議委員羅振奇在轉發該帖子時稱:「噚(前)晚Eunice Yung(容海恩洋名)話加印一千份(改龠韘漡洁^,我話唔環保,不如原圖放上網俾(畀)人自己印。點知容議員真係做......」他還標註了「呢個Like唔俾(畀)你唔得」、「真係識玩社交媒體」、「最終政治立場唔同但容議員值得被尊重」等。

與熔癌「成晚深度交流」

講開熔癌,佢原來早幾日同容海恩「坦誠深度交流鬫迂腄A真係好歡樂」,仲上載鬫菑v同對方鵀X照,話「我都好耐無講咁多玵q人聽喇,呢幾年真係......人生......」,仲要加多句「容議員真係好靚女......肯定係全部議員之中最靚女!」

容海恩接受傳媒查詢時就話,麙艅銋磭Y容樂其分享一灟茪H經歷,包括之前曾經加入社民連,但佢本身唔知對方呢纗L去,「我係睇《文匯報》先至知謘I」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻