logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

蔡立兒獲梁漢文分享開騷經驗

2017-12-28
■蔡立兒邀做嘉賓,梁漢文一口答應。■蔡立兒邀做嘉賓,梁漢文一口答應。

香港文匯報訊 蔡立兒(Cherrie)將於下月7日聯同香港業餘管弦樂團假香港文化中心劇場舉行音樂會,屆時樂團會把Cherrie的經典金曲《絕戀》、以及其他金曲如張敬軒的《青春常駐》、許廷鏗的《青春頌》等重新編曲,以大提琴及管弦樂演繹。

距離音樂會不足兩個星期,Cherrie正積極地為音樂會備戰、排練,Cherrie透露今次音樂會邀請了好友梁漢文任嘉賓:「今次係我入行以來首次個人音樂會,心情既興奮又緊張,早幾個月前已開始跟德勛跑步練氣,亦開始食營養餐keep fit,而最開心鼢N係邀請到我好朋友梁漢文(Edmond)做我音樂會嘉賓!其實早於Edmond 8月舉行佢個人演唱會時,我已跟Edmond提及下年1月我有個音樂會,想邀請佢做嘉賓,因為Edmond 彈得一手好鋼琴,心想如果Edmond 能跟管弦樂合作一定好精彩,Edmond二話不說已一口答應,佢更加分享好多寶貴個人經驗畀我,叮囑我千萬唔好緊張,要好好享受過程,享受在舞台上演出!要用音樂感染在場每一個觀眾!」

而日前Edmond跟Cherrie 及管弦樂團一齊為音樂會作排練,Cherrie表示:「雖然之前有參與過Big 4演唱會和音,但跟Edmond相識咁耐,今次才真正第一次於舞台上合唱演出。今次Edmond揀髐@首別人的歌同我合唱,希望可以畀到樂迷一個驚喜。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻