logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

趙學而四月首踏紅館開騷

2018-01-08
■趙學而為演唱會拍海報。■趙學而為演唱會拍海報。

香港文匯報訊 入行三十年,趙學而4月將首踏紅館,「Right On Time」這個演唱會名是她跟團隊一起想出來,「既然個個朋友都同我講,你係時候去紅館,大家咁用力推我上去,咁 Right On Time 咪好配合囉。」等了三十年才去紅館,學而笑言她已經為演唱會開了萬次會,「咁難得紅館喎!雖然我一把年紀但都會搏命盡力啦! 我諗住到時跳火圈吞火劍,超級無敵十字步呀咁都會做!哈哈哈! 」

去年九展演唱會,開兩場門票秒殺,今次去紅館,只開一場,問到學而做乜咁保守開一場?她就說 : 「睇觀眾反應啦,如果反應好好,就同大會研究下,係咪可以加,依家真係唔敢咁貪心,可以唱一場已經好開心。至於演唱會嘉賓,學而就謂當然係想搵好多朋友來一齊玩一齊開心啦,不過又怕煩到朋友,所以依家都未決定到方案,總之圈中好朋友們,想舒舒服服坐觀眾席捧場,又或者主動想上台一齊玩,我都無任歡迎 。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻