logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

逃進後巷違常理 張秀賢「挨打」疑點多

2018-01-12

香港文匯報訊(記者 羅旦)有份參加立法會補選反對派「初選」麉e學聯常委張秀賢,前排報稱自己1月8日在大圍俾兩名男子襲擊。網媒「傳真社」昨日發佈閉路電視片段,顯示張秀賢當日被兩名男子尾隨並走入橫巷,但就沒有攝得張秀賢「被打」的情況。有網民質疑,張秀賢明知被人尾隨,竟然捨大路而走入一條狹窄、俾人熔鰴ㄤL人知嚝謍恁A令人諗起民主黨成員林子健報稱被「內地執法人員」在鬧市「擄走」的事件,有人就指張秀賢或者真係俾人打,但佢大路唔走走小路,即係討打,呢鑨暊鴾H如果當選立法會議員,香港市民就真係該煨囉!

閉路電視見回頭望冇呼救

「傳真社」取得張秀賢報稱被襲擊地點、來自大圍村一幢三層高建築物的兩部閉路電視的片段。第一個閉路電視的片段顯示,當晚約11時12分,張秀賢拿茪@把紅白綠顏色的便利店雨傘走入小巷,神色慌張及前顧後盼,急步走向鏡頭後方的大圍村內。現場環境陰暗,有街燈照亮小巷路口。

約10秒後,有兩名身形高大,皮膚黝黑的男子初時慢慢步入小巷,其後突然加速跑上前。張秀賢向「傳真社」確認,片中兩名男子是襲擊他的人。被問及他何以捨大路而走小路,他則稱:「我當時選擇入小巷,因為小巷通往大圍村,當時心裡想法是兩名男子入村後不會再追到,但之後覺得不對勁,於是選擇U字形路線即時走出大街,最後在大街被兩名男子襲擊,當時亦有市民目擊到。」

不過,村民似乎唔多接受。有網民就話據常理判斷,一個人在街上遇到危險,基本上都係往人多的地方尋求協助或大聲呼救,「點解會跑去暗巷俾人砌?」

有人亦話張秀賢當時的行為有違常理,並據此質疑現在正是反對派搞「初選」的關鍵時刻:「是導演失誤或是編劇無腦?」

網民譏似師奶劇讚好戲

網民「Hou Yin Lee」就直言:「睇無線(芋^灡v奶劇通常都係咁(大路唔行行小路)出事。」「Sam Law」就點評張秀賢當時已經頻頻回頭,即係已經知道俾人跟蹤啦,點解仲要走橫巷:「鷯(師)奶劇又係一樣會不停望返轉頭,驚人跟唔到咁。」

「Lawrence Wong」也揶揄道:「(張秀賢)仲可以咁淡定,另(擰)轉頭望多幾眼佢地(])追到未,衋蒂n屎!」「Matheson Law」就恥笑:「(張秀賢)跟住望返前面,原來已經企鱈Y(騿^度......good take,全世界放飯!」

網民質疑釘書健翻版

Helen Lee:睇鏡頭(張秀賢)巳(已)經係發覺到俾人跟,仲行入後巷?求打呀?

Mark Lau:大路唔行行小路?一個唔小心俾距(佢)選到就真係搞笑。

Asuna Mansi:有危險正常人比(俾)人追打都會去人多既(鵅^大街同埋商店求救,自己一條友衝入後巷,匪夷所思。

李內:10點半鐘,街上大把人,常理判斷,你在街上遇到危險,基本上係往人多的地方尋求協助或大聲呼救,點解會跑去暗巷俾人砌?該案存在一個有違常理的地方,又剛好是參選的時候,是導演失誤或是編劇無腦?

Lawrence Wong:仲可以咁淡定,另(擰)轉頭望多幾眼佢地(])追到未,衋蒂n屎!

Rodney Sin:「初選」就到,又黎(薄^學人整單陳水扁中槍事件博同情囿齒W度?林子健自己都打21口釘鰣茪j髀度喇!

XMiso Cheng:明顯與釘書健的劇本有所不同,今次斥重本用真人而棄用隱形人,在劇本上有一大突破,但選擇走入後巷的做法,明顯同正常人逃命的自然反應好大出入,編劇在此環節上明顯想製造靈異片的感覺。

資料來源:fb留言 香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻