logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】改圖宣傳被譏咒人死 范國威一言堂刪留言

2018-01-12

腦袋是個好東西,希望人人有一個。是咁的,要參加新界東補選鵅u新民主同盟」麰S國威,近日鐪b出鰼i宣傳海報,借用鬙挹舋舅p說改編儮q影《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》黈報,改鱁窗u那夜凌晨,我接觸坐上旺角開往大埔的紅VAN乘客」(見圖),宣傳自己會去通宵小巴站拉票,仲將海報上演員個頭key晒佢班豬隊友奰Y,仲自誇話係「神改圖」喎。

技術層面炴N唔多講苤Akey個頭上去key到兩截色都叫「神」,咁成個網絡都係「神改」。不過,呢張宣傳海報最大鑊麉Y,有睇過呢套戲鴾H應該記得,套戲裡面鴾p巴乘客,鰨M戲裡面一路行,一路死鴾@個,死鴾S一個,仲要無緣無故同坦克車開片,到最後成班人就係唔知俾人車鬙h邊。嘩,搵套咁奰艇H為好貼地,事實就好似詛咒班咁睄畦翮S國威班紅VAN乘客好危險?

事實上,有網民就留言,提醒佢]用套戲咁宣傳好唔老諢A「搭小巴齯H死晒喎!」「Morris Leung」就話:「根據套電影,張相裡面大部份(分)人都會死。......仲要係慘死。」「謝平」就話:「那麼,乘客都給嚇怕了,請你不要來大埔吧!」「Fai Ho」厚道齱A剩係話:「創意十足,政治敏感度有限。」

「新同盟」解決問題鴾隤k,就同其他反對派一樣,唔係刪鰼i海報,而係「解決」提出問題鴾H──刪魕O齯H留言咪得囉!嘩,范國威真係有民主精神苤I■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻