logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「暗獨」爭出頭 Plan C隨時「玩袁」

2018-01-27
■司徒子朗在fb出post,鬧爆反對派初選廢到笑兼無恥,直指大台「借DQ擴大勢力」。 fb截圖■司徒子朗在fb出post,鬧爆反對派初選廢到笑兼無恥,直指大台「借DQ擴大勢力」。 fb截圖

反對派鴭瓵蛂u初選」機制崩壞,但「自決派」似乎覺得迫走Plan B民協老馮(馮檢基)仲係唔夠。「民主動力」前幾日開會後話所有持份者一致同意一旦「自決派」立法會九龍西參選人姚松炎被DQ,就會由Plan C袁(袁海文)頂上,而民主黨中委會前日亦通過有關決議。不過,「自決派」又開始想迫走埋佢。有人就話,就算真係Plan C袁頂上,「政治倫理」上佢都應該公開承諾用返蟲炎(姚松炎)麍F綱,同養埋蟲炎;有人就摷返Plan C袁之前同領展高層摸杯底儱s聞出薄A擺明想做低佢;有人仲出錢另搵替補w,話冇人去自己會去馬喎。 ■香港文匯報記者 甘瑜

反對派之前傾「初選」機制,個個都將重點擺鬗j家可唔可以團結支持勝出者,睇返真係好傻好天真,其實會唔會團結支持有機會替補餲lan B、Plan C,先至係今次重點。

馮家強鬧蟲粉「講倫理」搵傀儡

老馮早前被迫走後,Plan C袁就忽然要再諗清楚,前日有鴿黨中委會撐腰後,先正式話去馬,但都係成為被針對目標。

立法會議員葉建源個助理林兆彬就話,自己接受唔到一個支持領展又反「全民退保」餲lan C做替補,前日仲鐪acebook度出文,問如果「不幸」要由替補頂上,「政治倫理上佢係咪應該公開承諾會用返Plan A麍F綱?甚至承諾會拎d(齱^議會資源畀Plan A呢?」

呢句都算客氣,有林兆彬「拋磚引玉」後,姚松炎支持者麥家凱就更進一步發帖話︰「姚松炎如果被DQ,係咪應該選姚松炎議辦的成員做後補成為影武者,而政綱是請姚松炎做議辦的成員。」

一直鬧反對派騿u初選」機制上冇口齒黿虼髂`幹事馮家強就留言挑機︰「咁萬一唔覺意犯選舉法,係咪Plan A去坐?」之後再補多個留言︰「咁做Plan B、Plan C都幾慘,要做Plan A傀儡。俾(畀)我就唔做了。」

「Jess Cheng」就順住「政治倫理」個邏輯話︰「如果以你(林兆彬)呢個講法,政治倫理上應該係無論政綱、議會資源、職員甚至義工......應該係以游(游蕙禎)或『青政』為先喎!」

不過,「自決派」要欽點參選人,你班人嗌破喉嚨都係冇用謚捸C「中箭(香港眾志)」主席羅三七(羅冠聰)前助理司徒子朗亦鐪b出文,話個「民主動力」齔此漯怑虒ㄢㄚY裝屎,「初選」機制冇鬼用,認為由Plan A欽點Plan B先係最合理。

三七前助理話要出選挑機

佢仲力踩Plan C袁做「領展文」,揶揄佢同領展關係密切之餘,仲直言如果畀「初選」只得10分餲lan C袁頂上,係懲罰選民,再啜核形容︰「『雞糊槓上槓』,除髐j家on(戇)×同意髐坏~,睇唔到呢個制度有任何合理性。」

佢噚日再出多篇文,話要資助5萬蚊選舉按金,搵個「支持《全民養老金2064》、支持『自決』路線,反對領展鴾H」參加九龍西補選咁話,仲呼籲選民唔好放棄自己鵅u政策立場及原有路線」,又話如果冇其他人參選,佢會去馬喎。

中大學生會前會長王澄烽都轉載鬙q徒子朗篇文,表明自己會全力支持。

網民「勸」袁改名姚松炎參選

其他網民就繼續向袁海文施壓。「Gongsun Qiao」揶揄︰「連馮檢基都能做得(到)向公眾宣佈退出,睇蟆K海文連馮檢基都不如。」「Sam Wong」更陰謀論道︰「又係賣港民主黨,又要含×投票,唔×怪得放軟手腳任得政虎(府)DQ姚松炎,投你老母啦,咁做乜踢走逢檢雞(馮檢基)先,原來為左(驉^自己友上......」「Peter Chan」就曲直難分咁話︰「建議袁海文改名做姚松炎出選。」

呢鋪真係︰袁海文你走啦,我唔想搞大件事呀!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻