logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】賤招阻立國歌法 社民連恐嚇細路

2018-04-20
■陳皓桓(左)拍鰼齯龤A恐嚇瓛虒竷J。 網上圖片■陳皓桓(左)拍鰼齯龤A恐嚇瓛虒竷J。 網上圖片

細路仔鴾葅F需要小心照顧,一不留神俾齱u怪叔叔」、「怪哥哥」嚇一嚇就唔抵啦!好似社民連成員陳皓桓咁,為鰹嚇市民,阻撓國歌法本地立法,最近拍鰼籪靮Y國歌法「街頭諮詢」鴾龤A實際就不斷提出禶朮搊〞p嚇瓛虒竷J,好似當佢問到一個細路如果阿媽「唔識唱國歌就會坐監」會點,個細路驚到話無理由要佢做孤兒,好彩佢阿媽就鶾j離隉A返到屋企真係要好好PG家長指引!

扮「諮詢」誤導 「唔識唱犯法」

反對派為反對國歌法本地立法,可謂無所不用其極,經常用上情況極端、不符事實黻噱寣u例子」褸F到恐嚇市民鴷堛滿C洋名「Figo Chan」鼣秘q桓,就鰡齯糷J面專揀灟灠鰳鼤虒竷J學生妹做「諮詢」。

個「諮詢」結果都幾一面倒,都係對國歌法本地立法抱懷疑態度,可能齯銕鸕N見俾人大刀一剪飛鬙h資源回收桶啦,但更有可能係成個「諮詢」充滿誤導!

例如當佢請瓛虒羺菬漭y國歌豁光鵅A喂大佬叫細路上鏡拍片已經唔容易啦,仲要佢]唱歌,仲唔怕醜死咩?當瓛虒蘉S靦腆腆唱魖漭y就停黈伬唌A佢就話人「唔識唱」、「無跟音調」、「無跟節奏」,就已經「犯法」喎。

不過,根據特區政府鴷誚a立法建議文件,一個人如果公開及故意篡改國歌歌詞、曲譜,以歪曲、貶損方式奏唱國歌,或以其他方式侮辱國歌,咁先算犯法,陳皓桓咁講仲唔係靠嚇?

陳皓桓仲問到佢]「專登立法規管教國歌」同埋「設立國歌課程」合唔合理。睇返建議文件,第十一條就寫「中、小學須教育學生唱國歌、了解國歌的歷史和精神,以及遵守國歌奏唱禮儀」,都無話到有課程,而政制及內地事務局局長聶德權亦都講過,特區政府唔會干預學校制定黻篝q教程內容。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻