logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張惠雅開主題餐廳

2018-05-06

香港文匯報訊(記者 植植)張惠雅(Regen)昨日首次以餐廳老闆身份到場為自家飛機主題餐廳剪綵。Regen表示一直都夢想有間自己的餐廳,娛樂圈收入少,開間餐廳都想比自己再穩定些。Regen說:「咁琲B友做開飲食生意,同我理念相似,同我好鍾意呢個飛機主題餐廳。今次都係一個小加盟,投資髐痐痋A主要都想姜g驗,學洁C」Regen表示身為老闆鰫O間飛機主題餐廳亦兼職做Bartender,不用拍戲排舞就會鰜蛂C褽繯N會做一個大的投資,開一間屬於自己一手一腳設計的餐廳,對自己來講都幾冒險,拎晒自己成副身家,希望呢盤生意可以幫到自己儲到錢,發展多些唔同方向。

問到之後會唔會繼續做幕前?Regen說:「會呀。幕前同幕後工作我都好鍾意,有合適的機會都會繼續做。飲食生意只係人生目標的一部分,而且收入會穩定點。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻