logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】殘獸胃寸獨琦惹火 網民話狗達旺暴有份

2018-05-22
■狗達疑似有參加旺角暴亂。 資料圖片■狗達疑似有參加旺角暴亂。 資料圖片

「本土民主前線」前發言人獨琦(梁天琦)日前被裁定暴動罪成,下月判刑,反對派班人就講到佢悲情人物咁,估唔到唔止主流社會狠批,連激進派都不滿,不過係不滿佢「光環」大過自己囉。「熱青城」班人近日就先後就住句「幫我睇住香港」去批評獨琦,「熱狗(熱血公民)」前頭目個老婆殘獸胃(陳秀慧)仲寸爆咁話「幫我睇住地球」w,咁就辣蚇W琦劗鴾H,結果俾人挖返佢老公,亦即係狗達(黃洋達)都疑似有份參加旺角暴亂,仲討論緊使唔使舉報佢。今鋪真係:笑什麼,你也是暴徒。

傻根批獨琦出賣「港前途」

「獨琦」暴動罪成,反對派一個二個都爭住笠「光環」落佢頭度,講到佢耶穌再世咁款。自認為可以「皇天擊殺」人鵅u城邦派國師」傻根(陳云根)當然心頭酸溜溜,近日就鐪acebook話獨琦真正犯儭o,係出賣「香港前途」喎,而所謂鵅u香港前途」,唔係我]常人諗齱A而係佢鵅u香港建國」路囉。傻根仲話,到時「建國」,會再同獨琦計呢筆賬喎。

講到咁大,一般人都搭唔到嘴,但正所謂物以類聚,殘獸胃就識回應啦,針對住句「幫我睇住香港」,寸爆咁話「幫我睇住地球」。

此話一出,追擊開「熱青城」,擺明係獨琦劗黚姥s(仇思達)即刻追殺話︰「熱狗青山派真係全部×街×家×薄I殘獸胃咁×眼紅梁天琦,叫你個廢柴老公去坐下囉,×你×母!」「Milk Tea」留言附和︰「呢班×樣真係無話可說。一時又覺得人]唔坐監無付出。一時又怕人]坐監有光環蓋過佢]。」

神駒呢番話,又提醒鱄齯痐H唔少瓮{,「熱青城」鵀^力鏢就此製成。「JoJo Wu」留言話︰「痚捸A黃洋達自稱有『59條罪』,幾時去坐?」有網民仲cap返狗達之前參加旺暴髽b帖文出薄C「Ying Ho Wong」就話︰「『黃洋達:讓磚頭飛』點解唔告煽惑暴動?」

「黃絲」髽b專頁「本土武勇激鬥錄」亦cap鰲X幅圖,除鱄荂u讓磚頭飛」之外,仲有佢引述自己俾記者訪問,問佢點解要叫人掟玹搛隉A當然唔少得佢影低自己當晚麍菕A話俾警察打爆眼鏡個post(帖文)啦。「激鬥錄」再加多把口話︰「敢做不認是抗爭,推人去死扮冇份。」

殘獸胃死撐冇眼紅

突然群情咁洶湧,殘獸胃係咁依cap返神駒句洁A問返:「我幾時眼紅梁天琦?」咁就當回應驉C佢仲質疑獨琦冇講過「幫我睇住香港」,覺得係班人打飛機隉C有人就搵到其實係第三被告盧建民講鵅A不過你]咁認真做咩隉A人]都係想唔理三七廿一英雄化鷟W琦先咋嘛,不如講返狗達筆數先啦。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻