logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】Mr.Wally割席唔去菜街 拒被政棍利用

2018-06-04
■Mr.Wally在fb出文澄清和任何政黨均沒有關係,並宣佈拒絕去菜街。■Mr.Wally在fb出文澄清和任何政黨均沒有關係,並宣佈拒絕去菜街。

正所謂「你不找政棍,政棍也會找上門」。由日本蟑輕銂簅t齔騔Y藝人Mr.Wally,噚日就爭灟琱膝謐珥褸L橋,俾公民黨邀請去旺角行人專用區(菜街)唱歌,其實係借屭昋暐サr.Wally鵀W氣去支持自己要保留菜街鵅u表演空間」。Mr.Wally見自己個名咁樣俾人「借用」,前日即刻鐪acebook出文澄清「我和政治或任何政黨並沒有關係的,請大家不要誤會」、「沒有打算參與任何政治活動」,仲宣佈埋唔去菜街添。一班反對派支持者就留言鬧佢只係識賺錢唔關心香港政治,即刻俾其他網民留言反擊︰「唔show(理)你『泛民』就係政治冷感,係『港豬』......你『泛民』參與既(鵅^就係政治,ok?」

正當唔少旺角居民覺得樓下行人專用區鵅u表演」好滋擾,支持取消黈伬唌A公民黨就薑@個驚人舉動,欈@日搞個「模擬規管」,希望保留「表演空間」咁話。早兩日佢]仲開埋記招,大大聲話Mr.Wally都係撐場嘉賓,搞到Mr.Wally割席都割唔切。

指演出被人「轉移焦點」

Mr.Wally前晚深夜就鐪b出文澄清,強調自己「不是因為支持任何政黨而去唱歌,而是只要旺角還有可以唱歌的地方,我才去參加這個活動的。」佢話,由於件事俾人「轉移焦點」,所以噚日就唔會去旺角苤A臨尾再重要的事情說三次咁話︰「我和政治或任何政黨並沒有關係的,請大家不要誤會。我沒有打算參與任何政治活動的。我只是想為了帶給香港人快樂而唱歌。真的就只是這樣。我沒有任何政治立場,也沒有興趣參與政治。既然出了這樣的報導(道),我明(昨)天就不參加演出了。」

結果,佢噚日就去髐椌貜簅t,仲叫髐j家得閒去睇w。

雖然唔少網民留言支持Mr.Wally唔好俾政棍利用。fb專頁「旺角人旺角事」話︰「真正既(鵅^街頭表演者,唔受你班公民袋(公民黨)操縱呀,哈哈哈哈哈哈哈!」

輔仁媒體總編容樂其話︰「好彩無痴(黐)埋去公民黨度咋!」「無敵神駒」仇思達亦留言︰「 強烈支持Mr. Wally作出英明決定,免受公民黨政棍愚弄擺布(佈)!向你致敬!」

反對派喪鬧不關心港政治

但咁樣落公民黨麰情A班反對派支持者當然唔會放過你啦。社民連成員、曾經參與「反新界東北撥款」示威被判刑鵀集黍o就留言話︰「唔一定要支持政黨架(謘^,但唔好講到件事同政治無關囉!」再二連擊留言︰「區議會就係政治,菜街去留都係政治。你可以唔支持任何政黨,但老套d(齱^講句,你不找政治,政治也會找上你,菜街殺街就是好例子。」

網民揶揄「政棍找上門」

網民「Andy KC Ng」就反駁朱偉聰話︰「樓主根本唔係要人關心政治咁簡單,想夾×人支持你個××行動姐(隉^!」佢又直言︰「菜街殺街根本係德政,你個×頭係咪唔×出mk(旺角)架(謘^,我行街果(鶠^陣大媽係(騿^度『群魔亂舞』幾咁滋擾你知唔×知ar(啊),何況係樓上住d(齱^人?」「Dada Fung」就揶揄︰「你唔搵政棍,政棍都會找上門,例如公民黨、社民連。」

「Charis Hung」繼續質Mr. Wally︰「不嬲講生活就係政治,唔理政治鴾H會俾人話係『港豬』。咁多人鍾意你支持你,香港人因為政治生活鬗聹`火熱之中你知唔知?仲話想帶快樂俾(畀)香港人?不過可能你都唔係香港人,你只係黎(薄^唱歌搵錢,都唔係太介意。」咁樣用「道德高地」去夾人,「Vina Tsang」睇唔過眼話︰「日本歌手唔係一定要關心香港政治掛?你×晒外國d(齱^明星呀不如。」「Elson Chow」亦問︰「逼旅港外國人關心香港政治係咩玩法?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻