logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】林卓廷尹兆堅詐死 網民譏演技好

2018-06-14

你受傷咩?我夠識「受傷」囉!噚日一大班反對派議員搗亂,搞到兩個保安受傷,報警之後睇怕又有一場大龍鳳。不過,民主黨林卓廷同尹兆堅噚日都唔執輸,報稱受傷齊齊送院,一個話自己拉傷右臂,一個就話左手手肘同膊頭「好痛」喎。網民點睇?咪「讚」佢]演技進步,「現在仲識得扮死,好,俾(畀)多$500。」

反對派次次搗亂整親保安都俾人鬧,大家都同情保安俾佢]玩死,咁林卓廷同尹兆堅今次咪執返囍P情分囉。

牛高馬大麊L卓廷噚日鐪acebook貼張自己送院麍菕A再「堅強」咁話自己「不算嚴重」,咁就有一班支持者叫佢「保重」、「加油」苤C

「Laurence Wai」留言︰「對了!立法院內保安眾多。怎可能他們傷,而你們沒事了!」係囉,作為一個專業搗亂議會巀陪,有返少少傷魒迭A係好合情合理鵅C

咁林卓廷fb個回音谷以外嚘竷謝I睇呢?「Zack」留言話︰「民主『偽人』演技愈來愈好,現在仲識得扮死,好,俾(畀)多$500。」

「關」揶揄:「呢兩只(隻)『泛狗』響度炸(詐)型。」「pp」表示:「犯(泛)狗做完戲可以提早收工!」「Patrick KC Wong」狠批︰「浪費醫療資源,極度可恥!」■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻