logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:反對派又缺席投票 「四茄哩啡」唔交戲

2018-06-24
■又係這4個「口裡說不」,一開會身體就唔知去鷖靻o。■又係這4個「口裡說不」,一開會身體就唔知去鷖靻o。

反對派經常話呢樣唔齞阰孎插A但就經常唔出席會議投票。立法會工務小組委員會近日討論政府提出重置中環香港郵政總部,反對派又有4名議員缺席,結果建議獲得通過。

本來通過建議本身呢件係好事,但臨時演員都係演員,專業爣o唔得?口講反對但連會都唔去開,證明建議通過鰴ㄜ曮Y咩大件事,咁你班反對派議員之前又何須做戲反對呃like呢?咁樣只係證明呢班人都係口心不一。

工務小組委員會早兩日討論將1976年落成的中環郵政總局大樓,搬遷至九龍灣宏展街,估計涉款17億元,最後以19票贊成、14票反對,通過將有關建議提交立法會財務委員會審議。

香港中文大學「獨」講師劉正又麜fb上載投票記錄玩踢爆,點名公民黨鼣租Q莊、工黨黿i超雄、民主黨黃碧雲同資訊科技界鼤鬗D光缺席冇投票。

「獨師」截記錄 幫黃絲諗埋點兜

講起陳淑莊,佢曾經同「保護海濱聯盟」搞活動反對政府準備拆卸中環郵政總局,話郵政總部雖非古蹟,但就係中環鵀a標同埋香港歷史鴾@部分,有「人文歷史價值」,唔應該清拆。張超雄亦曾經講過,話郵局大樓係標誌性建築物,而且仲「好好地」發揮功能,唔應該拆咁話。

搞完一大輪,你]咪一樣缺席投票!劉正就根據佢]同班支持者一直以來鵅u邏輯」,諗埋班黃絲會點樣幫佢]「解釋」今次缺席:「就算黃碧雲陳淑莊莫乃光張超雄四人全數出席兼投反對票,建制派一樣會以19:18強行通過;呢個只係工務小組提案,就算被否決驉A一樣可以直上財委會再提一次。」

佢繼續話:「建制派咪一樣有人唔開會!......你估(未有參與會議的)梁美芬何君堯謝偉銓馬逢國真係唔響立法會咩,到飯民全體出席果(鶠^陣,佢地(])咪一樣可以落黎(薄^加人照贏個議案。」

「問去鷖銕Y侵私隱會被恐嚇」

劉正又寸爆「搶手機」事件主角、民主黨議員許智腄G「正如胡志偉同許智蓱狳央A走去問議員究竟點解唔投票,係唔尊重立法會;而問議員響投票果(鶠^陣唔出席去鷖銦A亦係侵犯議員私隱,所以係唔道德架(謘^!」

針對缺席多次會議仲鶶Q揭發後罵街鬧人的「自決派」區諾軒,佢就話要代「尊貴」懮反問:「你做咩針對飯民針對鰲X十年仍然死心不息?你估我唔知你屋企人做乜?你番(返)工地址響邊?」

佢最後強調,「我對於呢班因為朝早10點所以索性訓(唌^覺唔開會鴭U圾飯民,其實係相當寬容;但事實就係,你唔開會就係唔開會,無×解釋點解唔開就係無×對選民作出交待(代)。我無氣鬧(因為太多洐n鬧,同埋再鬧落去可能會比(俾)人恐嚇),留個紀(記)錄比(畀)有心人跟進都係一件好事。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻