logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民批陳浩天毀港福祉

2018-08-20

Alex Lai:「港獨」有幾惡毒?連經濟這關係到全港市民的福祉他們都可以摧毀。

Alan Fung:其實咁做係會傷害七百萬香港人鼤包。

Matthew Chang:笑死?侵侵(特朗普)咪提出過撤中國世貿囉。不過大部分人反對呀!乜搞「港獨」唔洗(使)知道世界動向咩?發生過翵ぁ禰h信要求?

Piu Tsang:佢唔鍾意香港可以走點解要破壞香港, 唔好咻磳誑~國護照做護身符鰣輕銩d搞震。

Deric Lam:如果真係發生呢件事香港會有幾多人無飯食?你一個人衰就好,唔好一個累全家。

Wa Wa Chan:擺明就試你底線,看看這個政府敢不敢告他。

Peter Tang:快d(齱^推出(基本法)23條,急救香港。

Rachel Hung:佢害完香港,轉過身就入美籍,認賊做(作)父,話知你香港點死。

Chung Ming Yeung:唔好同佢×居啦!根本是完全無可能美國總統要聽啦!又咪係宣傳囉!

Benny Tan:在中國土地上搞獨立!危害香港安寧!應該嚴辦判刑!

Shing Wai Fok:陳浩天,是賣國人,香港是中國一個特別行政區,現在香港已有很多自由,陳浩天要美國出面,真的是不知所謂。

整理:香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻