logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

黃世澤話輸梗 薦鄺葆賢被指係鬼

2018-08-21

香港文匯報訊(記者 甘瑜)嚟緊11月個立法會九龍西補選嘅位,點解一定要係「自決派」劉小麗或者佢欽點嘅「Plan B」李卓人?唔止俾佢哋持續「屈基」嘅馮檢基唔甘心,啲激進「本土派」都唔係好甘心。反對派時評人黃世澤前日就出咗篇文,話如果由劉小麗或李卓人出選,建制就肯定贏硬,所以要搵脫離咗「青年新政」嘅九龍城區議員鄺葆賢出選,又或者得到「青政」Cheap禎(游蕙禎)支持嘅人,先會有機會贏喎。唔少網民都覺得呢個講法簡直比「小麗老千」個「關鍵一席」更加離地,直言︰「出有『青政』背景的人肯定輸到九個一皮。」

回帶全民退保龍門任搬

黃世澤喺篇文度話,劉小麗唔靚女都「唔緊要」,「更大問題係,你條友喺全民退保問題上龍門任搬,好多『本土派』或者『右派』叫你『小麗老母』呢個尊號,你估係石頭爆出嚟。」佢仲鬧埋李卓人一樣食相難睇,認為覺得要搵鄺葆賢或者前九龍城區議員任國棟先可以選到。佢仲放晒狠話咁講︰「依(𠵱)家一早就出嚟鬧爆劉小麗同羅冠聰呢啲白痴,我唔會等到輸咗至馬後炮,我十分之肯定,『泛民』呢啲選舉工程,唔輸係無天理,甚至今次會輸得更×街。」

佢講得出呢啲嘢,就預咗又會俾人話佢係鬼㗎啦。「Angus Yu」狠批︰「長篇大論,講到尾,原來係叫『泛民』讓路比鄺醫生選。」佢繼續話,「本土派」一直俾人睇唔起,就係因為有黃世澤呢啲人,「成班人毫無建樹,除咗識得鬧『泛民』同埋佗衰家之外,咁多年來都一事無成。一面睇唔起『泛民』,一面又希望『泛民』將啲政治資產送俾佢哋,根本就係一班政壇寄生蟲。」

跟手就有班人鬧爆黃世澤之流。「Lam Hong」話︰「出有『青政』背景的人肯定輸到九個一皮。」「Stephen So」質疑︰「我都唔明佢咁吹奏阿禎有乜謂(除咗證明自己×到喊外)。」「Anson Tang」狠批︰「佢似乎忘記左(咗)上次補選情況,讓路比(畀)佢那類『本土』出,勢必會令非建制多於一隊。」「Nick Stranger」揶揄︰「咁阿靚女醫生係(喺)退保問題上又做過啲咩?小麗啲票係多過油雞架(㗎)!」

Cheap禎被譏死亡之吻

其實大家嘈到咁激烈都冇乜意思,事實上係好多反對派支持者自己都覺得「以上皆非」。

「Ks Law」話︰「小麗唔得,但鄺醫生都係仍然唔得:知名度唔夠。」「Kin Cheong Wong」就好勉強咁話︰「任國棟應該ok……掛(啩)……鄺醫生係ok嘅,不過離開咗黃埔,選民未必好熟悉佢;而且,之前有梁天琦嘅教訓,『泛民』應該唔想製造另一個『本土派』明星。另外,叫游蕙禎endorse(支持),咪即係死亡之吻。」

唔少人都開始自暴自棄咁玩提名,「Cheng Wai Him」建議︰「阿基(馮檢基)出山打啦。」「James Wong」就話︰「我懷疑要出奇招,搵杜汶澤選啦……」咁又係,咁認真做咩,等反對派分裂完先算啦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻