logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】斥鴿黨「大佬」橫行 民青主席退黨

2018-08-21
■洪寶華批評民主黨「讓實習生充當佈景板來營造黨獲年輕人支持的假象」。民主青年fb圖片■洪寶華批評民主黨「讓實習生充當佈景板來營造黨獲年輕人支持的假象」。民主青年fb圖片

你估叫民主黨就真係好民主咩?少年你太年輕了。民主黨個青年組織民主青年鴷D席洪寶華,前日宣佈出走鴿黨(民主黨),批評鴿黨行「大佬文化」,話「非我族類」在黨內「寸步難行」,又大爆鴿黨假借實習計劃,目的在於用人海戰術扮到有好多年輕人撐鴿黨。有網民就狠批鴿黨係「偽民主黨」,仲讚洪寶華「退黨保平安」w。

搵實習生撐場 扮有青年支持

洪寶華日前發出聲明,指民主青年一直向外宣稱「獨立運作」,但原來民青常委會通過龠等堙A係會俾鴿黨中委會同財委會推翻結果,又指「非我族類」在黨內「寸步難行」,直言「即是外界一直形容的『大佬文化』」。佢又話自己對鴿黨已經完全失望,「不再值得留戀」,所以先至早走早荂A退出鴿黨同民主青年。

洪寶華又提到,每年民青均會為鴿黨舉辦實習計劃,踢爆話「民主黨只需要民青每年定時定候做出一個實習計劃」,仲大爆鴿黨用人海戰術充撐場面,「讓實習生充當佈景板來營造黨獲年輕人支持的假象。」佢又話每當民青想進一步完善實習計劃時,鴿黨就會拎份黨內守則去限制民青運作,反問「這樣民主青年還有用嗎?」

見到鴿黨一味用「大佬文化」迫退年輕一代,一眾網民紛紛留言批評。

「Ka Lok Shum」批評鴿黨行「威權主義」:「香港民主黨根本就是垃圾,假民主真極權!」「Yee Chung」就話班老鴿唔讓路:「建制派做到後生一代接班, 反而民主黨就做鰲X十年都唔肯退落薄A 後生仔接班無期!」

「Popo Ku Simon」認同退黨決定︰「清醒都好過唔清醒。」「Akiyuki Wong」就覺得洪寶華都有責任:「偽民主黨從來都咁衰格,只是閣下找錯門口隉A少見多怪。」近年反對派政黨分裂情況都好常見,「Daniel Chan」就講鱄茬戔`見鵀^應話︰「之後民主黨又會話佢係鬼。」

要員出走 胡志偉竟稱唔知情

咁呢個震撼彈,鴿黨點拆?鴿黨主席胡志偉回應傳媒時就話自己唔掌握情況。

鴿黨自己個facebook就隻字不提今次鴾H事變動,而民主青年個fb都只係得畯蚢窶葹p劃麍菕A碌多幾鴾w經係舊年實習計劃麍菕A主要都係據稱用薛磞釵~輕人支持麍菕A真係幾反映到洪寶華講瓮{。 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻