logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】河童做郵差 盲撐「獨康」

2018-09-06
■「河童」將所有少年犯都當做學生,不過有齯H已經讀緊社會大學。fb截圖■「河童」將所有少年犯都當做學生,不過有齯H已經讀緊社會大學。fb截圖

「中箭」(「香港眾志」)秘書長河童(黃之鋒)噚日郵差上身,幫人轉寄畀一攭瓵蛂u政治犯」、包括帶氣槍出席集會被斷正鵅u港獨」分子劉康麉H,仲聲稱有幾個本來應該開鷑??仔,因為「政治案件」而鬗J面蕩礡A但就唔知當中有人一早已經投身社會。有人就覺得「中箭」撠陋臐A因為班友入冊係自己鵅A又有口痕友講笑話,好彩唔係出名錯字多過乜麊e童寫信畀佢],如果唔係收到都唔知好嬲定好笑。

為鷐窗u獨」,河童鐪b發帖,提3個未夠21歲、因為「旺暴」而入冊鴾皉~犯,包括麥子晞、莫嘉濤和葉梓豐,話新學年開始,佢]3個「本應可以選擇在學」,但因為「政治案件」而鬗J面蕩礡C

不過,根據法庭資料,莫嘉濤犯案鶧}已經係侍應,葉梓豐當時就報稱係冷氣技工,只有麥子晞係學生,河童咁樣幫佢]戴學生呢個「光環」,似乎牽強鱦{!

佢仲特別提到帶氣槍出席集會被斷正、讀緊中六鵅u港獨」分子劉康,話對方將會鬗筏茪12日面對判刑,??家還柙緊喎。

帶氣槍出街 「無人屈佢謘v

網民「Lap Sun Ho」就唔係咁諗:「咪×玩喇,政治犯?條傻仔帶汽(氣)槍出街,自己話係用薯蛗謘A無人屈佢謘A要怪就怪佢自己太過誠實喇。」

「Shui Chun Chee」覺得應該要畀攭瓵蛂u政治犯」靜思己過,唔使寄信畀佢]:「有書唔讀出褶d(攪)屎棍,自己選擇浪費晒曮C春就賴晒法官同政策迫害你,從來都唔識為自己的人生負責任同檢討鵅C」

有口痕友就覺得,好彩河童係寄信鶩荂A唔係寫信鶩荂A唔係實激到班「政治犯」撼頭又好、吊頸又好!

點解咁講?皆因河童入冊黈伬唌A曾經畫過幅「監房平面圖」,黤u短30字標示中,竟然有5隻錯字咁多,平均寫6字錯1字,包括係「廁所」寫錯做「次所」、「洗手盆」寫錯做「洗手盤」、「硬板床」寫錯做「硬版床」、「儲物箱」寫錯做「儲物廂」,仲有個寫到難以辨認鵅u平面圖」個「圖」字。■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻