logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】林卓廷已讀不回 懶理災民求助

2018-09-06
■網民向林卓廷發信息,希望佢跟進新界水浸問題,不過等鰲X日都唔見回覆。 fb圖片■網民向林卓廷發信息,希望佢跟進新界水浸問題,不過等鰲X日都唔見回覆。 fb圖片

如何又要做議員又想「扮工」?民主黨立法會新界東議員林卓廷話畀市民知,寫句「歡迎facebook inbox(來信)」但唔覆人就得。有網民噚日鐪b群組「上水人大聯盟」度出post,話自己就新界水浸一事鐪b傳信息畀林卓廷,希望佢跟進,點知等鬫身蚋妨禲A對方都係已讀不回,真係嬲到大鬧呢班虛偽政棍︰「白鴿黨冇水抽話知你死!」

話之你隔籬區水浸

早排新界水浸,「Tsz Yan Leung」見到小磡村居民話成條村浸晒,居民受困,希望林卓廷跟進,於是就鐪b傳信息畀對方,點知一直不獲回覆。

「Tsz Yan Leung」質疑投票畀林卓廷鴾H係種票定鬼掩眼,「(林卓廷)好明顯有水抽就衝出黎(薄^,fb寫歡迎fb inbox我,等左(驉^成個禮拜,連一句會了解下(鵅^都唔覆,直接已讀就算,衰過班建制啦。」佢仲話,建制政黨都「起碼會影張相交差」,「白鴿黨冇水抽話知你死。」

唔少反對派寧願鬧住讚建制派都唔幫林卓廷,「Km Chan」話︰「咁又係呀,『獻世派(建制派)』大雨過後有影相話督促咩部門做野(洁^清垃圾。」

有班人就堅決擁護林卓廷,但水準就低齱G林卓廷雖然係石湖墟黻狦陪,但佢同時係立法會新界東議員諢A理論上成個新界東甚至成個香港發生咩事佢都應該關心,但「Elvis Wan」就「問」︰「小磡村係石湖墟既(鵅^?」意思即係水浸受災者唔係石湖墟居民,就唔關林卓廷事囉!

「Tsz Yan Leung」就回覆話︰「其實我係睇新聞,上水粉嶺都有唔粉(少)居民受災,咁琝稄豪鴘G(鶠^個post係小磡村民出。如果林議員管唔到,禮貌上覆一句唔係(騿^管轄範圍,總比已讀不回好吧?覆都懶得覆點同選民交代?」

夾到佢做騷即秒回

「Andy Fung」就似乎好認同鶗y「睇你講麉Y乜事隉v,留言揶揄林卓廷︰「選擇性回覆。」「Tsz Yan Leung」亦補刀︰「讚佢地(])做得好就覆,你睇另一個post,有人pm林子k(林卓廷辦事處地區主任),秒回tim(w)。」

又係喎,另一個講阻街問題鮥ost,明顯就因為佢]當日落鬙h影相,咪即刻覆人囉。

「鄭作雄」已經睇慣晒林卓廷鴽@風,「都未到選舉日子佢點會出薄H」「Tsz Yan Leung」再覆︰「應該話冇光環可以搶,出黎(薄^都廢(費)事。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻