logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】樓盤廣告掛隔籬 趙家賢話人黐佢

2018-09-06
■趙家賢話呢個考察團麜個橫額隔籬做商業宣傳,係「混水摸魚」喎。 趙家賢fb截圖■趙家賢話呢個考察團麜個橫額隔籬做商業宣傳,係「混水摸魚」喎。 趙家賢fb截圖

真是荒謬,把自己看得那麼高!正常人如果見到自己張橫額隔籬有第二張橫額,最多咪望麉Y咩就算,但「民主動力」召集人趙家賢就會將呢件事睇成自己俾人抽水苤C不過佢一方面覺得人]叨佢光,另一方面就同人]橫額自拍合照擺上網,再興師問罪一番,真係邊個抽邊個水都難講。

話說前晚有幅「泰國美食睇樓團」黻虓~橫額掛鷁鬊銦A咁痟N鷃祚a賢嚝遾B隔籬。雖然人]亂咁掛應該係違法鵅A但相信佢都係睇到有個空位所以先掛鰜隉A但趙家賢就同埋張橫額自拍兼擺埋上facebook,煞有介事咁起題話《趙家賢竟然會舉辦 泰國美食睇樓深度考察團?!》仲問有冇嚇親大家w。

趙家賢聲稱,件事係「有商業機構混水摸魚」,麜個橫額隔籬做商業宣傳,結果佢就即刻向食環署投訴。雖然食環魒潃茈b鐘內已經清走橫額,但趙家賢仲係「唔放心」,自製大字報貼鬗W面「澄清」喎。佢個post最後仲話︰「抽我趙家賢水可怒也。」按咁樣幭瓡銵A如果佢係女人,可能企麜隔籬佢都會嗌非禮。

自爆被「抽水」 不過無人理

咁「天怒人怨」鴭滮籊ぁ鞳A最終咪有3個人留言咁多囉,另外都有5個人畀「嘩」同3個人畀「哈哈」佢謘C其中一個留言、近日疑似已經鬆章唔使「民主動力」搞「初選」鴷薇韞D席施德來都算有幽默感咁話︰「可能佢地(])覺得你似『泰國通』胡慧沖。」

有時呢種自我感覺良好可能係會傳染鵅A同樣係民主黨東區區議員張國昌又學趙家賢出post話,自己嚝遾B附近「都有俾人掛呢個泰國睇樓團banner(橫額)」,同樣煞有介事咁話自己同呢灠虓~機構無關,質疑人]覺得佢]「有信譽」,所以想「魚目混珠」喎。結果佢再慘情齱A得兩個留言,其中一個仲係自己留w。

其實睇佢]fb咁冇人回應,擺你隔籬唔通又真係宣傳到咩?唔好玩啦! ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻