logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】兩被DQ「過來人」擬追擊小麗

2018-10-05
■陳國強在fb出post明寸劉小麗之前話捐一半人工鵅u承諾」。仲話李卓人會係最大受益人。 fb截圖■陳國強在fb出post明寸劉小麗之前話捐一半人工鵅u承諾」。仲話李卓人會係最大受益人。 fb截圖

反對派鬘萿k會九龍西補選一事上玩霸權,除鷐B小麗同被欽點餲lan B你呃人(李卓人),其他人都唔可以參選,理得你有冇鬗E龍西服務。不過,你玩到咁霸道,最終咪會有更多人出螳嬪A銳氣囉。唔知係咪見到你呃人都可以空降,沙田區議員陳國強亦都決定空降,前晚鐪acebook宣佈參加今次補選,仲話已經咧黺W過500個提名,仲大埋之前劉小麗話捐一半人工鴭蚇捸A話自己會捐晒添。另外,「獨」人中出羊子都話已經收到破百提名,仲整髐@堆選舉橫額,其中「堅持免供退保 自助餐吃到飽」更加係寸到劉小麗應一應w。

寸Plan B人係「受益人」

陳國強今次參選,明顯都係想狙擊劉小麗,幫俾佢]瘋狂「屈基」鵀捅鴃]馮檢基」出返口氣,因為佢鐪b度接連出post,其中一個就話︰「民主黨行入中聯辦係『泛民』!楊岳橋關鍵時候不投票係『泛民』!梁耀忠關鍵時候讓主席位,都係『泛民』!偏偏又傾又砌的基哥不被定義為『泛民』?!究竟係乜玩法!」

佢仲揶揄︰「最想DQ小麗的可能不是共產黨,而是工黨!成功DQ,李卓仁(人)是最大得益者、工黨是最大的得益黨派!」唔少網民都附和呢個講法,仲有人搵鰼i你呃人藐住劉小麗麍菕A睇落真係好有內心戲。

陳國強話,自己已經有超過500個提名,而按照「正義原則」,「既然立法會議員,已不能負起監察政府作用,又不能改變邪惡現況,議員理應全數人工捐獻社會,分毫不收才合理!」擺明係大緊劉小麗之前話捐一半人工鴭蚇捸C

唔少人都支持佢出選,「Gary Li」話︰「狙擊魔鬼政黨!」「Eric Chan Chi Hong」亦話︰「去馬,全力追擊小麗老母!」「Edison Ka Ho Yeung」表示︰「支持所有合資格人士參選,反對話人參選就係鬼。」

另一方面,原名鍾銘麟鴾丰X羊子,日前鐪b貼鬫菑v張報名表出薄A話要去馬參選,噚日佢果然出鬙h收集提名,夜晚就鐪b宣佈話「提名破百,感謝支持」喎。

中出羊子仲好抵死咁學晒劉小麗個守護幸福鴾f號,話要「守護連贏的幸福」,「當選後將全數薪金貢獻馬會」;又話要「守護傻人的幸福」,「堅持免供退保 自助餐吃到飽」喎,擺明寸緊之前劉小麗承諾要爭取鵅u全民免供退保。」

一票唔益小麗

不過,多兩個人想參選,都唔一定威脅到劉小麗鵅A因為陳國強同中出羊子都曾經俾人DQ過入唔到閘,今次都未必得,所以都係落嚗B小麗面隉C中出羊子仲放定話︰「如果我被DQ了,撐基哥等於撐羊子。」睇蟒u係一票唔益劉小麗班人喎。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻