logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

李卓人做標題黨 屈港勞工權益「包尾」

2018-10-25
■職工盟大大隻字話香港勞工權益「零分包尾」,李卓人就梗係廣傳啦。 李卓人fb截圖■職工盟大大隻字話香港勞工權益「零分包尾」,李卓人就梗係廣傳啦。 李卓人fb截圖

立法會九龍西補選候選人李卓人搞鰲X廿年所謂「工運」,一直都俾人質疑譁眾取寵、有水就抽,但好多時都係抽水抽茪鶪禲A今次亦都唔例外。佢同班反對派「左膠」鬙@界經濟論壇份2018年全球競爭力報告轅j,結果就捽到香港鬗@個分項入面鴾@個小項叫「勞工權益」垠屭鴗嚏A最後就話香港鬘球140個經濟體當中「包尾」,當然唔少得大肆攻擊政府啦,劇本赯嚏C不過,原來呢條數係根據國際工會聯合會(ITUC)一個指數得出薄A指數入面有成45個地方同香港同級或者更低。有通識老師就提醒學生唔好好似班「左膠」咁做「標題黨」,要學曉明辨是非。有網民就覺得李卓人同職工盟要反省鵅A唔好當呢個成績唔關佢]事咁! ■香港文匯報記者 陳庭佳

世界經濟論壇上個禮拜發表2018年全球競爭力報告,香港整體排第七,都總算係比上不足、比下有餘啦,而呢個數字亦都引起唔到班「左膠」興趣,於是就幾乎拎埋放大鏡轅j齯p項,最後捽到香港騿u勞工權益」入面係零分。

職工盟鐪acebook大肆宣揚呢個數,仲大大隻字話香港鰫O方面鬘球140個經濟體入面「包尾」,再加上「叻仔呀政府」呢個標籤(hashtag)。選舉臨近,李卓人亦都唔執輸,分享鷘黎u盟個po(帖文)。

放大小項評分 唔講大項高分

睇返份報告,的而且確係有「勞工權益」小項,而香港亦都真係零分鵅A但排名就係第一百一十六,反映仲有經濟體得分同香港一樣。同時,「勞工權益」小項騿u勞工市場」大項入面,香港鰫O個大項當中排第十一。

仲有就係,「勞工市場」入面除驉u勞工權益」,仲有成11個小項咁多,而香港更加鶼X個小項入面成績唔錯,好似騿u聘請與解僱準則」同「薪酬釐定彈性」當中排世界第一。

世界經濟論壇解釋,「勞工權益」評分係從ITUC2017年鵅u環球權益指數」得出薄C指數將全球國家同地區分成6級,第一級是最有保障,而叫做「5+級」鼤臚趙霽N係最無保障,香港2017年位列第五級,同級仲有34個國家同地區,另外有11個係「5+級」。

通識老師比作內容農場煽情

通識老師蕭皓聲就鷅穭W撰文,指出職工盟係ITUC鰣輕鴷N理組織,而ITUC鷅纀舅J面亦都列出唔少香港新聞,除鬫陶狺u新聞,亦都有「雙學三丑」衝擊政總東翼前地被判囚呢單洁C

佢又話,香港鶻郱リu時、退休保障等勞工議題上麉O障的確不足,但不至於「零分包尾」,例如施政報告提出延長產假、取消強積金對沖都係惠及香港打工仔,而基本法亦都保障鱄輕銗咱螻梒握u會、政治參與同罷工幭v利,希望同學唔好做「標題黨」,要明辨是非、有獨立思考,「對於誇張失實,斷章取義,純粹煽動情緒而無助理性討論的網上資訊,甚或是內容農場的劣作,我們要保持警惕。」

網民批李卓人職工盟有責任

有網民唔係好受落「左膠」鶖M幾廿年如一日鵅u呃like」手法,「Philip Wong」話:「搞工運搞髐傽X卅年,香港勞工權益仍畀(俾)外人評為0分,李呃人(李卓人)同佢個會(職工盟),唔係應該好好自我反省一下咩?明鵅A將個波卸晒畀人,自己就可以繼續搵食,高招!」「Lap Sun Ho」亦都覺得:「除了建議工人罷工外,你啅人(李卓人)仲識乜?」

九西補選其他候選人仲有陳凱欣、馮檢基、伍Y希同曾麗文。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻