logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】反對派咬「金主」? 鬧壹仔屈新來港者

2018-10-25

反對派鬼打鬼都唔係第一日翵ヾA不過今次夠膽同「金主」對抗就真係成地花生殼。話說由肥佬黎(黎智英)創辦鵅m壹週刊》日前出鷜g報道,話新來港人士「呃綜援」,仲要講到似層層話佢]「月入三皮」仲可以買樓又去歐遊,俾班覺得自己好「大愛」鵅u左膠」鬧傳聞當新聞,抹黑班新來港人士。不過,最好笑麉Y班「左膠」不嬲都鄙視內地,仲有包庇仇視內地居民同新來港人士鵅u港獨」分子,咁樣幫新來港人士講好說話,以為可以華麗轉身?又中回力鏢咋N!

引述僱主就話人呃綜援

壹仔篇報道個標題大大隻字寫住「新移民呃綜援」,內容就引述某個食肆老闆,話班綜援打工仔大多數都係「新移民」,仲話班人為鷙袡L綜援儭窶ˉf查,要求每日用現金出糧。篇報道仲寫到班新來港人士好富貴,可以成日去旅行又買股票,月入3萬蚊之餘仲幫埋仔女上樓,而政府又唔會理。係真唔係呀?

寫到班新來港人士咁富貴仲要拎綜援,好明顯都係想煽動仇恨隉C「Loretta Yeung」就鬧:「垃圾政府就係養埋咁多無恥的垃圾!」「Mui Chiu」就話:「難為香港人捱死一世騾仔!都冇咁好福利!最好趕佢班垃圾返『大陸』!」

杜振豪黃浩銘睇唔過眼

結果呢次連班「左膠」都睇唔過眼。職工盟幹事杜振豪就鐪b度鬧呢篇所謂「報道」(見圖),只係聽個老闆龠УD,咁都當係新聞出街,「既然班老細(闆)自己都知現金出糧唔供強積金犯法,就好心佢]咁委屈鼢N拒絕囉,扮晒自己係受害者博同情!」

佢更質疑個老闆嬼羲k,話炒散根本無可能搵到咁多,「退一萬步,呃綜援+人工點可能有三萬?畀盡你綜援金有三五千,基層飲食業員工有幾多人可以搵到兩萬五一個月?」

社民連副主席村短(黃浩銘)都幫班新來港人士講洁A話壹仔如果無真憑實據就真係唔好以訛傳訛,人云亦云。佢又列髐@堆證據,話居港少於7年嚘豱岳助人其實逐年減少,直至去年底只係佔整體不足5%。

佢又串班仇外者與其淨係聽傳聞就鰜蚴銴悀蚺H,不如就真係向申訴專員公署投訴,或者搵議員發聲,最後仲標籤(hashtag)「我能理解因為窘迫的生活景況而討厭外來者的感受,但我們不能憑印象或感覺去貶損他人甚至是一個群體。」

唔少網民亦都唔滿意壹仔咁樣做。「蔡玉萍」就批評壹仔同同系《蘋果日報》做法唔道德:「今日《蘋果》兩篇文都很過份(分),極盡煽動仇恨『大陸』移民/非本地出生華人的情緒。」「Calvin Tsang」直接鬧壹仔「可恥」:「煽動族群仇恨的人很可恥,一個半個特別個案就挑起爣皒s仇恨很離譜,齯H羡慕就自己去申請試鵅A信都低能鵅I」

雖然呢次班「左膠」終於肯講返句公道說話,但明明之前班反對派又好撐仇視內地人鵅u港獨」分子謘A做咩呢次又咁「大愛」幫班新來港人士呀?魽A唔記得鬻鶢穭H都係「左膠」諢A鰫O件事上點都應該出句聲好諢A仲記唔記得佢細佬蒙兆達寫過文話「議席可以失去,但信念卻絕對不能」喎,唔係因為選舉期間怕鱆峔郋儦嚏H ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻