logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】造型鬼馬 網民洗版

2018-11-06
■美味棧都好快製作出「任何仁」的惡搞圖。 網上截圖■美味棧都好快製作出「任何仁」的惡搞圖。 網上截圖

消防處最新應急大使「任何仁」昨日一登場,即引起網友惡搞洗版。由於造型搶眼,網民有彈有讚。

有人話似阿凡達嚚圻漶A個LOOK唔知想點。又有人話一睇就知係《名偵探柯南》入面鴷手「黑影人」啦!唔少facebook專頁都改圖惡搞。網民Wai LO話:「真心讚,今日引起好多人注意,擊(激)活人心,仲要無懼網絡改圖。」

有人更有創意,話個「任何仁」令佢諗起AV片鼣z明人間,然後就聯想埋「AV仁(何俊仁)」,咁網民FFai Lun直頭就話:「如果揭開個頭套係何俊仁,咁個宣傳會再勁齱C」不過都有人唔受落,網民Arion Ho就嘆息:「雄糾糾黈屭嬝髐p丑,陰公!」

經過一輪洗版,消防處個fb專頁昨晚就再出post,話「多謝大家關注」,「任何仁」又出場,話「我係乜人?任何仁就係每一個人,英文名叫Anyone。你同我都要準備做個任何仁!可能救自己家人,身邊人。你準備好未?」個Hashtag最正,寫明「#各行各業都要準備好救人」、「#惡搞不忘報course擊活人心等住你」、「#你]諗多鰴漰矞鉿雩禤瘞筑屭噫B吉祥物魽v、「#香港人創意爆燈」,識得自嘲,唔怕惡搞,消防處呢次又真係「堅唔離地」喎。 ■香港文匯報記者 李逸燊

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻