logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

走遍大街小巷體會人情味 古巨基雙喜臨門!

2018-12-08
■基仔為新碟到屋h取景。■基仔為新碟到屋h取景。

香港文匯報訊(記者 李思穎)古巨基全新廣東EP《維多利亞 VICTORIA l 》會於下周二(11日)推出,同時他又收到公司好消息,將會明年4月舉行演唱會Part 2 ,基仔可謂雙喜臨門!

基仔的《WE我們世界巡迴演唱會》5月時連開5場,反應熱烈,歌迷不停要求再做part2!終於基仔開心宣佈:「拿到紅館檔期了!2019年4月再做Part2!今個月18號會開始優先訂購啦!上次買唔到飛嚘q迷就要留意撲飛喇∼今次Part 2,當然顤undown、製作上都會有新改動,但係詳細要賣下關子先,等遲下開完會先公佈。」

最近基仔就為全新廣東EP《維多利亞 VICTORIA l 》,於香港大街小巷中拍封面及內頁照,於不少香港特色景點取景,包括街市,大牌檔、涼茶舖、屋h士多、電子遊戲機中心、金魚街等,他透露︰「唱片是以香港故事為題,所以特別選了一些陪伴我們香港人成長的生活場景去拍攝封面。重返小時候經常陪xx去買R的街市,細個最喜愛的蒲點『機竇』,還有士多、金魚街、電車等,影相當日深刻感受到香港人的人情味。好似在南山h撞到一班大學生,原來他們讀電影,將來大家都可能有機會成為同行,大家談得很投契,就順便邀請埋一起影相;落街市影買菜,又見到好多叔伯姨姨,個個都當我仔一樣,個個都要影合照,終於我地影到成個街市衝晒出來大合照,非常熱鬧。而街市旁邊有幾架貨車鰜袢奶W落貨,哥哥仔竟然開大個喇叭,播《愛與誠》、《友共情》,那刻真的覺得香港人齛埵a道人情味,真是令人暖笠笠。」

機竇尋回童年回憶

基仔在讀書時期,回家放下書包換件衫,第一時間就衝去機竇排隊等「挑機」,可惜今時今日很多機舖結業,終於搵到一間影相留念,基仔把握機會,也有「落場」玩下,拿荋咻^來的大餅(港幣一蚊),當刻他從心底感動出來,如像時光倒流幾十年返回細路仔年代,諗起自己童年好多珍貴回憶。

基仔為配合主題,今次專輯封套會用一個仿舊式曬相店所用的相袋設計, 當大家買這張專輯回家時,就會擁有昔日曬相的心情,裡面照片和歌詞集會印製成3R相片,似足從前,大家拿到沖曬好的照片,拎返屋企大家一齊睇齛媔}心感覺。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻