logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「標題黨」屈「爆宿房」 壹仔「新聞」得個講

2019-01-07
■「求驗傳媒」批評壹仔毫無職業操守。 fb截圖■「求驗傳媒」批評壹仔毫無職業操守。 fb截圖

新聞當然要講事實,講傳言仲講到唔關事儮洃憡穩Z,就真係過髐嚽o。話說壹仔(《壹週刊》)最近出鷜g報道,話大學宿舍變「炮房」,班大學生鰫衎蚺j搞「淫亂派對」。不過寫就寫到咁精彩,點知睇埋內文,原來成篇都係單靠一個「畢業生」鴾f述,仲要冇圖冇片冇日期,結果一眾網友鬧爆壹仔傳媒操守跌到一地都係,facebook專頁「求驗傳媒」亦都點名批評。

僅靠「畢業生」吹 製意淫圖唱衰

壹仔日前出鷜g報道,大大條題寫住「大學宿舍變炮房 6男女宿舍房飲大 1男2女同床啜啜聲」,仲要配幾張意淫圖片,令人以為單炟u係好爆!點知睇埋內文,先發現原來得個講字。

「求驗傳媒」出文批評篇報道淨係得條題夠吸引,但內文擺到明就係傳媒操守鴾洐控虴驉G「整篇報道,《壹週刊》單憑一名『畢業生』的口述,沒有相片影片,甚至沒有年份日期,便可以寫一段『新聞』出來,更把一堆無關的片段『剪埋一碟』,但沒有寫明是『資料片段』或影片來源。」

借題責難大學 「求驗傳媒」狠批

「求驗傳媒」又鬧:「最令人氣憤的,是在沒有真憑實據的情況下,把某大學的校名公開了。找一些無法證實的問題,要求對方回應,然後無論對方回應與否,都公開對方的名字,這是絕對不負責任的採訪手法。」

「求驗傳媒」反問,係咪其他媒體都可以搵個「《壹週刊》前員工」,冇提供任何證據後爆料,然後要求壹傳媒回應,再剪一堆似是而非鴾驤y「新聞」呢?

網民「杜比」就話:「(壹仔)由創刊已是這樣,只是收鷟既『泛民』先會為這些歪曲事實誨淫誨盜龠ЖC講好說話。」「Andrew Chui」就揶揄壹仔作故仔:「求其上網搵禷УD就當係新聞。」 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻