logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

薛凱琪任「城市」代言人

2019-01-10
■薛凱琪■薛凱琪

香港文匯報訊 薛凱琪(Fiona)近日獲邀出任內地城市成都的「新經濟城市品牌代言人」,大會指Fiona在歌、影、視三棲發展,與成都的城市發展信念非常一致,所以邀請她做「城市」代言人。Fiona就話今次責任重大,代表整個城市做代言:「以前做過好多品牌代言,都係實體Product比較多,今次做城市代言人就比較虛無,可能佢]睇中我係演員同歌手之外,仲做過美指、導演,相對上比較多元化,所以我都要做好自己,如果唔係就失禮成個城市。」

最近Fiona積極開拓自己的服裝品牌,邁向「薛老板」行列:「咁做藝人都好鍾意衫,比較留意潮流,可以將自己興趣變成生意,個感覺都幾幸福。其實今次代言其中一個理念,都係鼓勵年輕人鶶郱~方面勇敢作出新嘗試,去追尋自己的夢想,未來有機會都想同當地年輕人交流心得,傾下大茶飯!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻