logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

宣佈懷豬寶寶 胡杏兒三年抱兩

2019-01-30
■杏兒留言:「豬寶寶終於加入」。■杏兒留言:「豬寶寶終於加入」。

香港文匯報訊 39歲的胡杏兒前年為老公李乘德(Phil)誕下囝囝李奕霆(Brendan),日前杏兒出席活動時被發現腹部隆起,問她是否有喜事宣佈,她也不否認,並坦言一直努力中,有好消息一定會通知大家。而昨日杏兒終於報喜,在網上平台宣佈再度懷孕!

杏兒留言公佈再佗B:「豬寶寶終於加入,李氏農場可以開張了!」,她亦上載了兩張照片,一張是超聲波相,並鬼馬地將BB頭換成「豬頭」;另一張Brendan指茼o的孕肚,似乎Brendan也知自己快做哥哥。

杏兒回應傳媒時表示:「真係好開心!生到豬BB ,真係湊夠開農場。上次佗住Brendan又係開緊工,今次佗住BB又係拍緊劇,可能BB旺媽咪工作,想陪住我開工,但今次拍到2月尾就完成拍攝了,所以還好,只是今次孕吐感覺比較強烈,成日無乜胃口。我拍完這部劇之後就應該會留在香港,既可多些時間陪伴Brendan,又可繼續接一些輕鬆而又應付得來的工作。最後,亦係最緊要、最想就係BB健康同平安!多謝大家祝福,」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻