logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】網民斥不理沉冤未雪太冷血

2019-02-14

反對派永遠都係咁,自己幭v利放到無限大,人]幭v利同佢]麍F治利益相比就咩都唔係。懷孕少女鬘x灣慘被殺害,發現時屍骨不全,個港男疑犯匿鰣輕銦A因為兩地冇移交涉案者鵀w排,只可以控告個疑犯偷錢,一屍兩命都及唔上被盜用1.9萬蚊可以沉冤得雪,咁荒謬翵ヾA偏偏反對派仲想阻止政府修例,令政府無法將疑犯移交台灣。唔少網民見到反對派用一堆政治陰謀論想阻住政府填補法律漏洞,都忍唔住問佢],如果死麉Y反對派屋企人,佢]仲會唔會咁冷血。

網民對於呢件事都討論得好激烈,好多人都係先魒害少女麉峊齯H角度出發。「David Chan」都算苦口婆心︰「針唔拮到肉唔知痛鵅I涂生(民主黨涂謹申),如果你個女或你老婆畀(俾)人搞完,殺埋再畀狗食,我想問鴽A會點做?唔好每樣炡ㄛF治化!」「Maggie Siu」亦話︰「殺人要有報應,請想下女方父母。」「Ruka Ho」怒斥︰「又證明『民主派』正×街為反對而反對。死毛婆(毛孟靜)請你可憐女死者的父母。」「Shum Wai Ming」就挑機問班反對派︰「點解唔約見死者家屬講?」

問為何替犯罪者擔心

有唔少人都覺得,唔犯法根本就唔使有反對派所講鵅u擔心」。「Candy Kwan」話︰「(反對派)因為怕中國,所以連在其他(冇引渡協議的)國家犯法鴾H都可以逍遙法外。又係鶗y,冇做國家法例下不容許的事,國家唔會捉,咁為什麼要替犯罪者擔心?」「Cham Lim」亦話︰「不論何人犯法就應該將他繩之於(以)法,毋須理會罪犯是支持『黃屍(絲)』或建制,『泛民』等弱智何苦硬生生搪塞一個全無義意的『政治目的』這個虛偽詞彙為罪犯貼金塗粉呢?」

至於反對派麊嶆&嚇,唔少網民都相當清醒。「Li Pik Kwan」就鬧「議會陣線」朱凱Y話政府修例係想「暗渡陳倉」,「咩話?暗渡陳倉?一陣個殺人犯就暗渡陳倉!豈有此理!我都係做父母既(鵅^,睇到人地(])個女咁枉死,我都好難過!個個都希望殺人犯能夠得到應有既(鵅^監禁,懲罰,唔係個個謀財害命,消(逍)遙法外,咁受害者點呀!」

表明唔修例更危險

「Keydol Li」亦話︰「又咩都怕牽涉到政治!都低能鵅I調返轉如果呢次殺人無罪先叫開先例呀!各位去旅行要小心啦!就算唔係畀(俾)人請你去!你畀(俾)人跟住去隊U鰴ㄜ曭儕夾ぃr!仲有職業殺手以後易辦事啦!」「Hang Tung Chow」就恥笑毛婆黈嚇話︰「哇,『木馬屠城』啊,香港有幾多顛覆國家犯?」

有網民直情話,反對派講到通過修例咁危險,但其實唔通過就仲危險,因為假如內地人來港犯嚴重罪行,都可以走返內地,台灣人蟑輕銆人,及時返台灣都唔會有事,「就係因為有你地(])呢班『犯民』包容同協助!」有人就話,如果香港社會第時越褻V危險,班反對派一定要問責。

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻