logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民悼念

2019-03-12

Dave Se:對聯合國黎()講今次係災難。因為有唔少聯合國工作人員係()呢班機,又有一齯H前往肯亞出席聯合國會議。Rip

Bobby Lee:唔知道有幾多香港人做緊呢一鑨搹雪N思黻篕琲A務呢,佢]真係值得有志之士麰輕鉹H學習,佢人生儮D路已經走過了,佢已經打完美好鴷M,佢回到天家黈伬啎@定有獎賞。向佢黈a人送上祝福。佢巀諡鼠Y我]香港人鴷榮!

Miu Har Chan:唉!對世界有貢獻的人又少了一位。

Charles Ngan:一年宿舍而別,之後未再聯絡。人生莫測,令人感嘆。

Sara Sara:我是身在肯亞的香港人,假如有任何地方可以協助曾太,請隨時與我聯絡。

Mag Lam:呢個世界好人永遠走先......太太同小朋友一定要堅強!曾生咁有奉獻精神又熱心!引他為傲!

資料來源:facebook

整理:香港文匯報記者 費小燁

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻