logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

金剛麥包孖師奶遊台灣

2019-09-12
■金剛和麥長青表示以前曾一齊拍劇,但一齊主持節目則是第一次。■金剛和麥長青表示以前曾一齊拍劇,但一齊主持節目則是第一次。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)金剛與麥長青(麥包)昨日率領十多位C9(師奶)出席ViuTV新節目《C9旅行團》發佈會,二人稍後將夥拍女助理蔡寶欣(Pony),帶領一班C9團友到台灣上山下海走訪不同風景名勝、吃盡地道美食。

金剛和麥包表示以前曾一齊拍T劇《巾幗梟雄之義海豪情》,但一齊主持節目則是第一次。麥包表示將會帶C9返金剛的鄉下(台灣),不過金剛就笑言自己現時對台灣都唔熟,想了幾日都諗唔到也不知去哪裡好,因他放假都是匿在屋企。說到他可帶C9返屋企煮飯仔?麥包即和議:「呢個都係好提議。」金剛則說:「她們仲老過我阿媽!」麥包指他不用怕伯母會有誤會,況且他也都公開了有女友。

早前金剛在社交網上留言「放負」,因而傳出他與女友梁云菲情變,金剛對此否認說:「我唔係講我的感情,係同其他朋友『割席』,我同女友感情不知幾好。」麥包就安慰他指每個階段都會有這些情況。

說到金剛以往的節目都有性感靚女助陣,但今次就面對C9團感覺如何?金剛笑說:「唔可以咁講謘A雖然呢個問題我都有問監製,今次好有窩心、親情感覺。」問到二人在C9團中誰較受歡迎?金剛即推舉是麥包,因為他由粵曲到流行曲都識唱。問到何時出發拍攝?麥包表示下月便出發 ,預計會拍攝超過兩星期,而今次他們是當Guide(導遊)。金剛聞言即很大反應說:「做雞?」麥包就笑說:「我們最多都係做鴨,做Guide導遊呀!(有小費收?)一講畀貼士,班姐姐就一邊點頭,一邊耍手。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻