logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】寸梁金成無能 鴿廷又多個仇家

2019-10-28
■梁金成交代轉戰出選石湖墟原因。 fb圖片■梁金成交代轉戰出選石湖墟原因。 fb圖片

民主黨林卓廷鰬F壇仇口多就係人都知,之前先搞到幾十個黨友退黨,但原來佢連專門反水貨客黿蝒鬫迅ㄠo罪埋。梁金成噚日鐪acebook出文,話自己上屆鰡m園區輸鱈寣A本身想繼續鶧洇V力,但林卓廷明知黿〞p下依然其後派鱄茠幫牁F事落去,仲好大官威咁話「叫金金去第二個區啦」,結果梁金成就去鬙蛓羆V同林卓廷爭苤C林卓廷噚日亦有出文回應事件,並冇承認或否認呢件事,但就話個幹事「長期痡`服務彩園彩蒲區」,而梁金成「鮮有地區工作」,所以先「有能者居之」。咁樣講洁A唔怪得之佢咁多仇口啦。

梁金成噚日鐪b出文,剖白自己點解今次區議會選舉會轉戰石湖墟。佢話,4年前自己鰡m園高票落選,「當年『林姓議員』曾問金金會否繼續狙擊下去,金金當時已表明希望繼續服務彩園區街坊,同時『林姓議員』亦向金金表示給予他時間處理水貨問題,並希望金金暫時不要進行激進反水貨行動,以免會影響他的行動。」

不過,3年幾前,亦即係叫人唔好做洃@年幾後,林卓廷就鷁L協商黿〞p下,叫鱄茠幫牁F事林子k落彩園區。梁金成方面都曾經問過林卓廷點解要咁做,點知對方話︰「叫金金去第二個區啦!我]鴾H多街坊支持過佢呀!」

梁金成留一線 籲票投林子k

梁金成話,有見林卓廷有做到佢巀v選承諾,自己又費事鰡m園同林子k爭,令到建制派參選人贏到,所以就報選石湖墟。佢仲話︰「正所謂能者居之,『林姓雙料議員』在立法會事務繁重下分身乏術,根本不能全心全意服務區內各位街坊,那麼請不戀棧議席,讓真正有心人士:梁金成(金金)去為大家服務!」雖然擺明同林卓廷爭石湖墟,但佢都叫髐j家鰡m園含淚投畀林子k咁話。

林批梁「鮮有地區工作」

林卓廷就冇梁金成咁留一線,直接鬖^應鼤臚@個點就暗寸梁金成無能。佢冇回應係咪有問過梁金成要唔要繼續選彩園,但就話上次區選之後,「林子k長期痡`服務彩園彩蒲區......反觀梁先生鮮有地區工作,正如梁先生所言『有能者居之』,選民支持林子k參選彩園區實順理成章,絕非其所指的『不義之舉』。」

林卓廷仲話,自己致力打擊水貨,亦經常鬗W水開街站幫市民,上水居民有目共睹,「今次選舉必定是『民主派』和『保皇黨』之爭,希望各位選民集中票源,全投『民主派』,以免『保皇黨』漁人得利。」擺明唔想人投畀梁金成。

咁街坊點睇呢?上水地區群組度亦都有齯H討論下,「Wing Liu」直接地話︰「林生過去4年跟(根)本冇時間理石湖墟,完。」「Singsing Arsing」曲線地話︰「林卓廷『一表人材』,就等佢專心做立法會議員啦。」

「Ho Sing Lee」爆料︰「『叫金金去第二個區啦』,林姓議員不嬲都係咁霸道。未做議員居然可以開辦事處,邊個唔聽佢話就cut(削)資源,調走職員,講說話又唔夠識大體,得罪人多。如果唔係點解搞到眾叛親離。」

王岸然:高佬4年乜都無做

反對派時事評論員王岸然(黃覺岸)就話︰「原來高佬(意指林卓廷)搵人去界(陛^金金票先,咁即係幫彩園位資深建制賣人情啦,-定支持金金趕走高佬,睇住高佬4年來,乜都無做過。」

石湖墟選區參選人仲有新民黨、公民力量孔永業;彩園選區參選人民建聯蘇西智,同埋報稱「社會工作者」的黃成智。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻