logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

陳梓維狂錯字 被譏「梓維體」

2020-01-11

??家要創造新鴾憒r風格,唔需要文學造詣,例如民主黨鄺俊宇就因為亂用逗號創造出「鄺體」,而油尖旺區議員陳梓維就因為唔識字而創下「梓維體」。陳梓維日前接受《蘋果日報》訪問,成段訪問片段可以話係全方位咁展示出佢齔L能,直到最後要佢寫「逆轉」兩隻字時,佢先用語音打鱄茼r出薄A睇完依然寫錯晒兩個字(圖),俾人揶揄呢囍r叫「梓維體」。唔少人亦都開始學佢亂寫字去各抒己見,例如以「找直必拲熹堙]我真心恭喜你)」,去恥笑班投票畀佢嚙鴷豁o。

《蘋果》鶿q近18分鐘鼣X問片,有人形容睇7分鐘都覺得浪費生命,事關陳梓維開會帶漏洁A申報選舉經費印漏洁A連開區議會發言時都要隔籬個議員陳嘉朗幫佢撳茪銕},英文發言要幫佢翻譯,而佢開口就係咁問印宣傳海報3,000張每張要3蚊係咪太貴,搞到陳嘉朗都要提佢,印3,000張同2,000張分別唔大,咁追落去冇意思(見另稿)。

同《蘋果》記者鬥唔識

段片鼣怮寣A記者請陳梓維寫低「逆轉佐敦南」5個字,陳梓維問︰「『轉』係『轉向』個『轉』儦嚏H」然後再向手機讀出「逆轉」兩隻字,想透過語音打字睇屩I寫,點知結果兩隻字都依然寫錯晒。佢仲問記者︰「我有冇寫錯啊?」個《蘋果》記者竟然只係話︰「個『逆』字寫錯」,睇唔到個「轉」字都係錯鵅A其實係咪鬥唔識字?

黃敬業「恭喜」選民

講真,會考0分、毅進肥佬,大家對陳梓維已經冇乜期望,只係冇諗過真係咁差。網名「陳到」鵅u熱狗」黃敬業亦分享鶿q片鼢X張截圖,登特錯字地揶揄道︰「佑(佐)郭(敦)南的居民有福了。你們要好好扶持陳議員呀。」再加上「香港人叻(加)油」、「五大拆(訴)求」、「決(缺)一不可」等標籤去補刀。「Ivan Tam」就潤班投票畀陳梓維嚙鴷襄隉J「找直必拲熹堙]我真心恭喜你)。」

網上仲有好多討論,仲令人諗起佢只收中文CV(履歷表),唔收英文CV一事。「Ho Nam Leung」話︰「好×癲,真係文盲黎(薄^,仲話要收中文cv,口述cv算啦。」「Walter Kovacs」形容︰「寫中文履歷俾(畀)佢都係歧視。」「Wong Ka Hei」話︰「小意思啦,都係錯兩個字姐(隉^,雖然佢只係寫左(驉^兩個字。」「陳雪」反問︰「文盲?」「陳到」抽水謂︰「心盲。我講選民。」

網民:盲撐「黃」惡果

「Chin Fung Felix Pang」就概括︰「呢個就係『黃色經濟圈』既(鵅^問題,你唔理佢智障好,文盲好。一句『五大訴求』就屎都照食。報應就係所有買賣,包括政治人材(才)亦一樣。只會越黎(薄^越低質。」佢又話,唔係歧視學歷低,但有洇C學歷同文盲真係做唔到,「從政,需要人文教育。有D(齱^野(洁^係必須知,你起碼要讀懂-Sociology Political Science(社會學政治學)。這是從政所有人的基本知識。唔係只會貽笑大方。」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻