logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

唐詩詠開工受「時差」影響

2020-05-22
■唐詩詠近日愛上跑步。■唐詩詠近日愛上跑步。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)唐詩詠昨日返將軍澳電視城拍攝新劇《超能使者》,休息了一段時間再投入工作的她,直言因「時差」問題,雖已開工幾日,但仍未習慣。

詩詠近日愛上跑步,又經常會在社交網站分享跑步樂趣,她表示之前每日的作息時間相當穩定,晚上十點前便會睡覺,朝早六點起床,以致最近開工都感到很辛苦,她笑說:「有時要開工到凌晨,但每晚到十一點幾已經好眼唌A成個人都好辛苦,但係朝早就好自然七點幾又會醒。(林)子善見我都起魖迭A就捉埋我一齊去跑步,跑完步再埳L,埥臙N返工,現在開工仲未慣,可能過多一個月就OK。」她謂一直以來都很想跑步,亦因為跑步而認識多位跑友,江美儀便是其一,知道對方更跟隨周潤發一齊跑,自己都希望以發哥為目標。

另外,提到「阿哥」鄭嘉穎和太太陳凱琳(Grace)前日公佈將再次做父母,日前詩詠被追問到可知情時仍守口如瓶,笑問到守秘密是否很辛苦?她說:「只知道髐@陣,恭喜鷞鰱o同Grace,(可知係B仔定係B女?)未問,等佢]公佈,(今次打算送甚麼禮物?)唔知佢]會生幾多個,可能會好似阿Mo(陳豪)咁會不停生,追到有個女為止。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻