logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議

2020-08-26

即時放寬就更好

車仔麵店歐先生:我]食肆完全係處於水深火熱之中,晚市靠外賣根本彌補唔到收入,以往晚市每晚起碼都有十幾^客人,??家外賣得鶪T幾張單,捱得好辛苦。政府延長食肆營業時間梗係好事,始終可以多返曮人,其實如果即時實施就更好。

生意總會有幫補

茶餐廳楊女士:雖然我]主要做早午市,都希望政府放寬埋夜晚堂食,點都可以幫補一下。有曮媊雩颩兢v要將負責執^同傳菜鴾u作分開畀唔同員工做,對我]小食肆係有孎x難,不過如果政府決定做,我]都會遵守,可以防止疫情持續,大家可能需要忍耐一下。

坐低食餐安樂飯

何女士:上幾個禮拜試過日頭都唔畀堂食,我返工都要鬗蓿擃蚼僎滿A真係好唔方便。可以放寬晚市堂食梗係好啦,好多人仲要出街做洁A可以畀人鶺廳安安樂樂咁食飯,應該即刻放寬,唔使等到星期五啦。

夜晚堂食定幫襯

王先生:鶺廳食飯要除口罩確係有灟滅I,不過既然疫情已經算係緩和驉A放寬返瓥ㄚY合理鵅A不過餐廳當然要跟返足所有防疫措施,好似限制人數同維持^同^之間距離,我都會幫襯夜晚堂食。

■圖/文:香港文匯報記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻