logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

林德信藉聖誕交換禮物「散貨」

2020-12-22
■左起:曾詠熙、林德信和馬敬恆在天氣寒冷下食雪條。■左起:曾詠熙、林德信和馬敬恆在天氣寒冷下食雪條。

香港文匯報訊(記者 李思穎)林德信(Alex)、曾詠熙(Teresa)和音樂人男友馬敬恆(T-MA)早前到網台宣傳,更分享聖誕願望,三人又大玩遊戲,在寒冷天氣下,輸家要「速食」Alex代言的雪糕產品,其間為現場製造不少歡樂氣氛。

聖誕將至,Alex小時候最期待便是聖誕節,會刻意早起來拆禮物,他開心地說:「4歲時在美國居住,當年早起身跑落樓去聖誕樹底拆禮物,好似電影橋段!返到蟑輕銧N冇啦,因為M家間屋咁細,聖誕樹都擺唔落啦。」

不過,他仍期待聖誕派對,可以趁交換禮物環節「散貨」:「因為平時好多贊助的禮物,但可能我未必鍾意,咪咱X去同人交換囉,我唔鍾意,可能其他人好想要呢!」

同場的T-Ma和女友Teresa不時放閃,Teresa揚言想帶男友返新加坡過節:「早排聽到兩地有旅遊氣泡,想帶他回去見家人,剛好弟弟要結婚,我一定要回去,要做婚禮主持,但現在疫情就沒辦法。如果香港過節就準備得浪漫一點,幫對方按摩、煮聖誕大餐吧,但預感到十分累。」

T-Ma就大讚女友廚藝了得,自己就畫素描回禮,成功感動女友。早前二人合作推出新歌,T-Ma自爆瞬間打破最多錄音次數紀錄:「我成日聽人]聲音好容易,但係聽自己把聲就好唔習慣,呢次我錄300個Take,係一個冇人可以打破麍鶹。2021年我想出多羉q,幕前幕後雙線發展。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻