logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

歐陽震華認飲酒死過翻生

2020-12-22
■歐陽震華重提當年昏迷事,而宣萱則冇打算結婚。■歐陽震華重提當年昏迷事,而宣萱則冇打算結婚。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)歐陽震華(Bobby)與宣萱應邀擔任崔建邦及張秀文主持的訪談式節目《諸朋好友》嘉賓,宣萱被兩位司儀封為最旺夫的女主角,因很多跟她合作過的男星都姨,問到她可期待搵個真命天子?她說:「去到呢個年紀真係冇所謂,因為見到身邊麊B友,可能唔開心鵀髐C成,令我睇到唔一定要結婚,除非想生小朋友就要結啦,否則都係搵個伴侶。」

節目中Bobby重提2013年在朋友家中昏迷要送院急救一事,Bobby大方回應:「好多外界傳我飲酒過量中酒精毒,咩都有,但有冇記者影過我一張畀人抬住走麍菕H好多以為我係飲過量酒,我承認麙葖Y飲髐痐痋A可能不知如何吞髐@啖落個肺,造成肺炎,唔知道塞鱄茠矷A後來屋企人叫我,見到我塊臉變紫,再遲矕N僵硬,唔止變青咁簡單,於是送去醫院。」

Bobby指當其時是有些意識的,知道被抬過H及檢查瞳孔,有嘗試過郁動手指,更出現靈魂離開身體見到自己的感覺:「後來醫生有和我講返,天蒙光時我已經走驉A但8、9點時又返來......佢]唔係睇我個樣,係睇數據跌落去,若果再跌落去就可能會(死),我血壓又突然回升,即係我『返返薄z。醫生話我]可能係做戲捱得眼唌A能力係強過普通人。」他笑言自此之後做了很多以前未做過的事,待人又好一點及學會珍惜現在。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻