logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【熱點民議】配套先做足 街坊願禁足

2021-01-19

居民譚先生:已經第一時間去做檢測,街坊之間互相通知參與,大家都好願意去。禁足令雖然好嚴苛,但如果要執行,政府必須做好配套,為居民提供物資,「否則(禁足期間)冇米食,又唔畀落街,咪死得更快?」

區內上班族錢太:我在這區返工,雖然唔係居民,都覺得憂心忡忡。這區的壎芡藿狺磻峞A尤其街市附近,地面積水污糟邋遢,好容易惹病菌,亦常見有人唔戴口罩周街走,平時盡量唔過來這區,路過都唔想停留太久,即刻走。

居民鄭先生:這區唔少人唔戴口罩出街,應該要全區封鎖,禁止跨區遊走。大家都禁足鰜峊齱A又做埋檢測,隔離14天、28天,就可以100%清零。

居民余小姐:已經做鷩侅,小朋友亦交鷙T便樣本檢測。現時疫情有擴散趨勢,更加要小心減少出街,但小朋友唔可以長期悶鰜峊齱A一有時間都要出去「放電」。(出街)會戴好口罩,搭電梯時用紙巾或膠袋包住手,用完即刻丟,返屋企再洗手。如果之後需要禁足都願意配合,會盡量同小朋友解釋。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻