logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【熱點民議】不受個案影響 長者續約打針

2021-03-04

昨日仍有不少市民繼續預約接種疫苗,他們認為有長者接種疫苗後死亡屬個別情況,不能武斷否定疫苗的防疫作用。

望有抗體外出安心

林女士(67歲):死者係嚴重糖尿病患者,並有其他長期病患,很可能是死者本身病症導致,我]身體健康,相信唔會有事。我想要多曮O護,所以揀打復必泰。但我老公有高血壓,為穩陣齯w經接種科興,希望接種完有抗體,之後外出都安心,仲希望旅遊可以恢復。

長者亡屬個別事件

陳女士(72歲):從新聞報道得知有接種過疫苗的長者死亡,但仲未知關唔關疫苗事。我覺得應該係個別事件隉A每個人翵倩攳擠霅囍P,鶩茩荇蚰豪重Y有長期病鵅A我就冇健康問題,無受影響。我對兩種疫苗都無偏向,只係因為科興疫苗的預約名額所餘無幾,復必泰就仲有,所以揀打復必泰。

對國產疫苗有信心

黃女士(71歲):我同老公都會選擇接種科興疫苗,因為我]對國產疫苗有信心,咁多人打鰴冇事,比較可靠安心,副作用都少。有見到相關報道,但應該都係個別事件,長期病患者本身身體素質就較差,好難講(是否事關疫苗),唔會影響我]揀疫苗。

相信政府專家安排

黃先生(81歲):我同太太都唔識電腦操作,子女又鬗漲a幫唔到手,還好政府安排郵局協助,幫我]登記(預約接種)。我]肯定會打科興,內地唔知幾多人接種驉A好似流感針咁,唔驚,接種疫苗有保護力對香港都好。而且科興更琣悀H家,我本身有哮喘等氣管問題,專登打電話去明愛醫院問,可以打。我]相信政府和專家,如果疫苗真的不適用,政府肯定會有相關安排。

●圖/文:香港文匯報記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻