logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】劉慧卿比V惹質疑 「睇人仆直最開心」

2021-03-04
●攬炒派47人待審,劉慧卿高舉勝利手勢拍照。張國鈞fb截圖●攬炒派47人待審,劉慧卿高舉勝利手勢拍照。張國鈞fb截圖

攬炒派47人被控「串謀顛覆國家政權罪」,連續數日開庭審訊。唔少攬炒派支持者都去鬫銴E裁判法院外聲援,宣稱要同班攬炒派「齊上齊落」,而民主黨前主席劉慧卿亦都有出現謘A不過佢鴾葑’乎唔錯,笑容滿面咁同人合照,仲要比個V字手勢,如此唔體恤班同路人鴾葑﹛A唔知佢躟狺耵器D佢麊穛{會做乜反應,不過網民就好理解佢呢囍蛣M而然黿◎P流露,話佢成功甩身,梗係開心啦。

民建聯立法會議員張國鈞早前就鐪b post鰼i相,相中見到劉慧卿一身黑色打扮,同另一名身穿黑裙鴾k子合照。劉慧卿舉起勝利鴾漍捸A心情明顯同相中後方排緊隊鴾H形成極大對比,唔知點解佢咁開心呢?張國鈞就留言譏「黨友被控上法庭,但睇下劉慧卿幾開心」,佢仲猜測劉慧卿一定有睇佢]儭`目,《睇人××最開心》。

唔少網民都好踴躍留言,競猜劉慧卿咁開心麰鴞]。「Simon Tang」估「可以置身事外,梗係笑得出啦。」「Lonnie Diu」就話:「趕走班爭飯食鵅A滅絕師太可以重操故業梗係高興!」「LizzyWing」更加覺得:「可以?(幫)黨友係(騿^出邊慼]眾)籌,何樂而不為?」而「Philip Cheong」就話:「佢儱N思係成功甩身呀!」

有人問鄺俊宇係咪篤灰王

而同樣有份參與「初選」鴷薔D黨前立法會議員鄺俊宇就獲警方批准續保,暫時未被起訴。唔知佢係咪以為自己大步檻過,日前就鐪b度貼出一張相片,好悠閒自在咁鰨悝蔚跁赫恁C人]就被拘留等上庭,佢就置身事外行書局,真係唔知係想契漫w贈慶啦。唔少網民見狀後都即刻鬧爆鄺俊宇,揶揄佢「識時務者為俊宇」,更加有人懷疑佢係「二五仔」、「篤灰王」,亦有網民留言話:「『手足』就坐監,佢就行書局講風涼說話。」

本身貼張圖出薇磥U存在感,想引班黃絲一齊圍爐取暖,結果竟然惹襄s情洶湧鴽撋,難怪鄺俊宇只好急急腳咁疑似刪帖,立即避風頭啦。 ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻