logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】攬炒求情扮死狗? 「手足」譏出賣靈魂

2021-03-05

攬炒派47人被控「串謀顛覆國家政權罪」,過去幾日鬖銴E龍裁判法院受審。雖然法院已提醒公眾要遵守《刑事訴訟程序條例》規定,但網上仍有人違法披露各被告麉O釋申請陳詞。好似潛逃美國鵅u港獨」分子梁頌恆噚日facebook就以「收到庭上消息」為題,違法披露有人為保釋搖尾乞憐。唔少「手足」睇完都話好嬲,鬧爆班人「做晒死狗認晒錯」,質疑佢]「而(M)家先扮弱者」?

梁頌恆噚日鐪b發帖,暗示叫記者畀料佢。佢話:「記者朋友們,如果你地(])受制於那些濕×限制,不能把法庭埵酗@些有意思的畫面說話寫出來的話,可以嘗試以安全的辦法聯絡離散在外的香港人代出。」佢仲連發多帖,違法披露有關陳詞內容,擺明踐踏香港法治。

梁頌恆涉違法煽動 豈料反效果

不過,梁頌恆鵀甈陘浀茪j挫黃營士氣,有網民睇完班人哭訴仔細老婆嫩、願意遵守「最嚴苛」的保釋條件,「又跪又喊又拎埋屋企窮黎(薄^講」等等鼣秘,都齊話成班攬炒派無骨氣。

「Walch」就話:「當初×『泛民』淋(腍)既(鵅^,到而(M)家連『勇武派』都要扮晒死狗,幾可悲!」「狂風掃浪蝶」亦鬧班人跪底:「為鰲X日自由去出賣靈魂,你話保證不起訴都話丫(魽^!」

有網民則覺得天網恢恢,食得鹹魚就要抵得渴:「出得黎(薄^破壞預左(驉^啦!」「紅磚電王」就話:「保釋?想走佬呀?食左(驉^咁多年政治飯,出賣香港人,去坐啦民主黨!」「毛孩守護者」則話:「早知今日 ,何必當初!」 ●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻