logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「手足」被威脅上床 連登仔:唔白養你

2021-04-04

黃家長要求事主賣肉換生活費 有人話唔係強姦冇問題

黃圈真係奇葩多,有人懶,有人淫。同黑暴分子關係密切鵅u獨立音樂人」霍朗齊近日鐪acebook開post,講起佢曾經搵鬫魽u家長」照顧一名「手足」鴷肮﹛A點知呢位「手足」近日俾「家長」以停止畀生活費虧簪椋上床。涉事「手足」拒絕後山窮水盡,惟有搵返霍朗齊求救。霍朗齊其後呼籲網民「真心」幫鴭O位「手足」,點知「連登仔」講盡風涼話(見表),話事主有手有腳唔該自己賺錢。唉,雖然「連登仔」似乎都講得幾琚A但以前說好的不割席呢?

●香港文匯報記者 雨航

「家長」照顧「手足」?原來係想呃人上床。此前涉及「十二港人潛逃台灣案」而被控「串謀協助罪犯」奰N朗齊,近日貼出同涉事「手足」儮儭雂漁e截圖。事主話,早前由霍朗齊介紹畀佢鶡魽u家長」一直照顧佢鴷肮▲O同住宿費,但呢位「家長」兩個月前就迫佢「出賣身體」,話要同佢上床,否則就會停止支援佢。

霍朗齊爆料後抽身等「私了」

事主仲好慘情咁話,自己最後拒絕驉u家長」麰n求,靠自己捱髐@個月後「就賽N錢交租」「唔到走投無路都唔想求人幫」,所以希望霍朗齊可以再幫幫佢喎。

唔少黃絲網民都要求霍朗齊公開涉事「家長」儭禤ヾA話要聲討呢齯H面獸心黿捙。「Tony Yeung」話:「唔可以一段炴N係魽A霍生,你有冇多D(齱^証(證)據,查清楚有証(證)據就咱X薄恁A公審佢,唔好比(俾)對家入位。」但「蘇蝦牷v就反對:「開左(驉^名個家長可能會爆個小朋友資料!所以等個小朋友安定好先再算。」

霍朗齊就話事主唔肯公開個「家長」名,仲話要「私了」解決喎。有黃絲批評霍朗齊不負責任,霍朗齊就寸返對方:「我接觸超過2,000位『家長』,義務『家長』品行好靠自律,我無(冇)可能無時無刻監管每一個青年及『家長』......我理得晒鵅H你幫我湊其中五十個好嗎?」

「自己去黃店搵工啦你」

呢個post鰣琱H轉發鬙h「連登」後,成功獲得接近800個負評,絕大多數「連登仔」都講盡風涼話,盡顯呢班黃絲幾咁無良。「108078」就稱:「長貧難顧,大佬你冇計......唔係咩事都WhatsApp『家長』姪。」「quakies」就話:「人地(])無迫佢wow(喎),話晒都養左(驉^佢兩個星期(月)先提出,算係咁,選擇權係(騿^佢到(度),又唔係強姦。」

「卡富張伯詩」亦話:「(事主)細過15歲?如果大過15歲自己搵part time啦,就算飲食市道幾差應該肯搵都有人請,呢行長期缺人,仲要飲食最多黃店。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻